خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: کسانی که می‌خواهند مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده بگیرند باید بدانند که این ریاست، امانت است .

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: کسانی که می‌خواهند مسئولیت ریاست جمهوری را بر عهده بگیرند باید بدانند که این ریاست، امانت است و یک لقمه شیرین نیست. در این راستا مردم هم مامورند که امانت را به صاحب و انسانی که لایق است رد کنند.
دیگر اظهارات امام جمعه تهران به نقل از ایسنا به شرح زیر است:
* بدانید که وظیفه سنگین پیش روی شماست و باید بگردید و اهل را پیدا کنید و بدانید این موضوع شوخی نیست؛ چراکه با تک‌تک آرای شما یک نفر رییس‌جمهور می‌شود و چهار سال امور کشور را در دست می‌گیرد. اگر او خدای نکرده نتواند و کوتاهی کند و قاصر و مقصر باشد و من و شما به او رای داده باشیم، در این مسئولیت و جرم سهیم هستیم؛ بنابراین باید بسیار دقت کنیم و برای شناختن افراد یا به یک فرد مورد اعتماد مراجعه کنیم یا اینکه خودمان سوابق او را بررسی کنیم و ببینیم چقدر سابقه انقلابی و وفاداری به ولایت دارد.
*اگر فردی را نمی‌شناسیم نباید به هیچ وجه به او رای دهیم. باید ببینیم یک فرد در طول عمر خود چقدر به دین و انقلاب خدمت کرده و چقدر در جبهه حضور داشته و به ولایت هم وفادار بوده است.
* مقام معظم رهبری انتظار دارند مردم در انتخابات حماسه و شور بیافرینند و حضور گسترده و چشمگیری در این عرصه داشته باشند تا ان‌شاءالله با این حضور بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان داخلی و خارجی ما زده شود و آنها برای همیشه از ضربه زدن به نظام مأیوس شوند.
ضرورت وفاداری یک کاندیدا نسبت به ولایت
*مصداق روشن مودت اطاعت از ولایت است و ولایت ولی فقیه تداوم ولایت رسول‌الله است.
مسئولیت شورای نگهبان در احراز صلاحیت کاندیداها
* شورای محترم نگهبان شرایط در قانون را ملاحظه می‌کند و هر کسی را که آن شرایط را داشته باشد تایید خواهد کرد و در این راستا، وجود سابقه خوب، امانتداری، باتقوایی، معتقد بودن به مبانی جمهوری اسلامی را مد نظر قرار خواهد داد.
سالگرد قطع رابطه سیاسی ایران و آمریک
*الحمدلله ما از این قطع رابطه هیچ ضرری نکردیم و نفع هم برده‌ایم. این در حالی است که دشمن ما فکر می‌کرد با توجه به این موضوع ما فلج خواهیم شد اما با خودسازی که انجام داده‌ایم نیروهای ما رشد کردند و در ابعاد مختلف دشمن را به حیرت واداشتند.

حمله گسترده چند هزار نفر از چندین کشور اسلامی به پایگاه‌های اینترنتی رژیم صهیونیستی
*این اقدام شگفتی‌آور و موجب مسرت است. این موضوع زیان دو میلیارد دلاری به اسراییل تحمیل کرد و موجب شد که اسراییل همیشه از جهان الکترونیک منزوی شود.
تصویب قانون ازدواج همجنس‌گرایان در فرانسه
*سقوط اخلاق در غرب در حال رسیدن به مراحل نهایی است و باید این فساد به اوج خود برسد تا سرنگونی ایجاد شود.
توصیه به زائران بیت‌الله‌الحرام
*هم‌اکنون وهابیت کثیف به زائرین خانه خدا جزوهای می‌دهد که پر از دروغ و افترا است و من توصیه می‌کنم که زائرین محترم حتما و حتما و قطعا و قطعا این جزوه‌ها را حتی برای اینکه بدانند در این جزوه‌ها چه نوشته شده است نگیرند.
/27212
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =