ایسنا نوشت:

یحیی آل اسحاق گفت: برخی‌ها می‌خواهند کشور را دیمی اداره کنند که با این شیوه نمی توان برای مردم کار کرد. اداره کشور باید با سازماندهی، برنامه مبتنی بر علم و تجربه باشد.
گزيده سخنان نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری که در جمع اصولگرایان و نخبگان استان اصفهان سخن می‌گفت، از اين قرار است:
* هرگونه کوتاهی، تعلل، بی‌تدبیری، تساهل و تسامح دیگر نباید اتفاق افتد و باید با نگاهی باز به مسائل کشور نگاه کرد و باید بدانیم قطعا،حتما و جزما آتیه جهان از جنس اعتقادات جمهوری اسلامی خواهد بود.
*تحریم حمل و نقل، تجارت و تحریم رسانه ای سه بخش عمده تحریم های دشمنان علیه ایران است و برای دشمنی با ایران برنامه دقیق دارند که باید با استفاده از تمام ظرفیت های کشور و تبدیل منابع بالقوه به بالفعل با تحریم های دشمن مقابله کرد.
* متاسفانه نسبت به برخی از کشورهای دیگر گران زندگی می کنیم و دولت آینده وظیفه دارد با تدبیر و اندیشه اقتصاد درست مبتنی بر علم و تجربه مشکلات را رفع کند.
* بهترین شکل نظام را جمهوری اسلامی دارد که زیر سایه ولایت فقیه است. در طول تاریخ انقلاب با وجود ولی فقیه روز به روز دقیقتر و به روز است که توانسته به موفقیت های بسیاری دست پیدا کند.
* متاسفانه خالص رشد اشتغال در کشور صفر است. تورم یکی از مشکلات اصلی کشور است که به دلیل اجرای غلط هدفمند کردن یارانه ها به وجود آمده و با حجم نقدینگی که در کشور زیاد شد این مشکلات شکل گرفت. دولت جسارت خوبی برای اجرای هدفمند کردن یارانه ها انجام داد، اما در اجرای شکل آن ایرادات بسیاری وجود دارد.
* برخی سلایق بد اخلاقی هایی را به وجود آورده‌اند که جمع عظیمی از سرمایه های اجتماعی کشور در حاشیه قرار گيرند. کسانی که از صحنه اجرایی کشور کنار زده شده‌اند اینطور نیست که همه فتنه زده باشد. باید اعتماد را در کشور ایجاد کرد و بی اعتمادی ها را از بین برد.
* دولت آینده باید تیم اقتصادی قوی شکل دهد تا مشکلات و مسائل کشور را حل کنند تا مشکلات اقتصادی به مشکلات اجتماعی تبدیل نشود. باید اصل 44 قانون اساسی را عملیاتی کرد و این دولت است که باید اقتصاد را به مردم بسپارد.من اقتصاد دولت-ملت را قبول دارم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =