فارس نوشت:

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با ارزیابی برخی مواضع در قبال تنش در شبه‌جزیره کره گفت: ما هر جا لازم باشد در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا می‌ایستیم و بر سر حق با کسی معامله نمی‌کنیم.
سردار سید مسعود جزایری با اشاره به آنچه در فضای سیاسی و رسانه‌ای بین‌الملل پیرامون تنش در شبه جزیره کره می‌گذرد، اظهار داشت: عده‌ای به حدی برابر امریکا محافظه‌کارند که از ذکر نام «شیطان بزرگ» هم ابا دارند. این در حالی است که حضور امریکا در مناطق مختلف جهان، اثری جز افزایش تنش نداشته است که نمونه اخیر آن در شبه جزیره کره قابل ارزیابی است.
وی افزود: ما هرکجا لازم باشد در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا می‌ایستیم و بر سرحق با کسی معامله نمی‌کنیم.
سردار جزایری با تاکید بر اینکه سیاست‌های دولت و حاکمان امریکایی در چارچوب سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و مافیایی صهیونیستی حاکم بر قدرت‌ها رقم می‌خورد، گفت: کسانی که سیاست نرمش در برابر هجمه‌های شیطان بزرگ را دنبال می‌کنند، در حافظه تاریخی خود دچار مشکل شده‌اند و فراموش کرده‌اند هر کشور و ملتی برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم‌های سلطه پا پس گذاشته، سرنوشتی جز خفت و وابستگی نداشته است.
رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تأکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز دوستان دیروز و امروز خود را تنها نمی‌گذارد.
تست موفق 3 موشک جدید/ رونمایی از نفربرهای مدرن در 29 فروردین
امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص دستاوردهای جدید این نیرو همزمان با 29 فروردین (روز ارتش) گفت: در این روز نفربرهای جدید نیروی زمینی رونمایی خواهند شد.
حیدری همچنین در خصوص اینکه قرار بود سه موشک جدید نزاجا تست و عملیاتی شوند، خاطرنشان کرد: این سه نوع موشک ساخته شده توسط صنایع دفاع و ارتش، در رزمایش اخیر این نیرو، با موفقیت تست شدند.
وی بدون اشاره به نام و ویژگی‌های این سه نوع موشک گفت: این موشک‌ها از نوع زمین به زمین و جدا از راکتهای نازعات 10 و فجر هستند که در این رزمایش شلیک شدند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به برخی اظهارنظرهای دشمنان مبنی بر اینکه در مقابله با ایران، گزینه نظامی را روی میز دارند، تصریح کرد: ما هم گزینه دفاعی‌مان روی میز است و همانطور که حضرت آقا فرمودند، اگر دشمن حماقت و تعدی کند، جواب سخت و نابودکننده‌ای دریافت خواهد کرد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
    1 4
    آمریکا همانند یخی که در دمای بالایی قرار دارد در حال نابود شدن است