رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در شرایط فعلی امت اسلامی بیش از هر زمان نیاز به اتحاد و همدلی و همکاری دارد و لازم است از اقدامات تفرقه افکنانه پرهیز شود.

به گزارش خبرآنلاين، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني درمراسم عزاداري شهادت جانگداز بانوي دو عالم، ام‌ابيها، حضرت فاطمه زهرا(س)، كه با حضور جمعي از روحانيون تهران و قم و اقشار مردم برگزار شد، گفت: آنچه بعد از پيامبر گرامي اسلام، امتش را آزرده كرده، بي‌وفايي‌ها و مظالم نسبت به اهل بيت ايشان بوده كه باعث اختلاف در امت اسلام شد.
عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش ديگري از سخنانش با توجه به شرايط امروز كشور و با تشريح فهرست‌وار مشكلات و معضلات، عقيدتي، اخلاقي، ا قتصادي، فرهنگي و سياسي كشور، انتخابات آينده رياست جمهوري را بسيار مهم خواند و گفت: در انتخابات آينده نياز به مانور وحدت همه‌جانبه داريم تا بتوانيم با تحقق عملي حماسه سياسي، زمينه‌هاي اجرايي حماسه اقتصادي را نيز ايجاد كنيم.
هاشمي رفسنجاني با اشاره به توقعات به‌حق اقشار گوناگون جامعه و به خصوص جوانان از انقلاب و نظام اسلامي پس از سه دهه تصريح كرد: مردم مؤمن ايران، با استعدادهاي تمدني و تاريخي فراوان و ذخاير غني مادي، جغرافيايي و انساني بي‌نظير، مستحق رفاه، پيشرفت و فعاليتي بيش از پيش هستند و اميدواريم با برگزاري انتخاباتي پرشور، باشكوه موردنظر رهبري معظم انقلاب توسط مجريان و ناظران و ايجاد رقابتي سالم و قانوني ميان سلايق و گروه‌هاي سياسي مختلف وفادار به قانون اساسي، فشارها و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي و كيد آنان را به خودشان باز گردانيم.
گفتني است در پي اعلام نظر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در نخستين جلسه اين مجمع در سال جديد مبني بر آمادگي اين مجمع با مشورت دفتر رهبري معظم انقلاب، براي تهيه و تدوين سياست‌هاي كلي تحقق نامگذاري امسال توسط رهبري معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سياسي، حماسه اقتصادي، صبح امروز (شنبه 24/1/92) اولين جلسه كميسيون اقتصاد كلان، بازرگاني و اداري اين مجمع در محل دفتر مجمع تشكيل شد.
در اين جلسه راه‌هاي تحقق حماسه سياسي، حماسه اقتصادي در سال جاري در كشور مورد بحث و بررسي اعضاي كميسيون قرار گرفت و مقرر شد اين جلسات در آينده نيز ادامه داشته باشد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارتين GB ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    اقاي هاشمي ريس جمهور اينده خاتمي است انشاالله
  • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    حال این اظهارات را بذار کنار بیانات ان عالم محترمی که از قبل و بیست سال بعد انقلاب از سیاست فاصله گرفته بود..........جوونها نمیدونند بدونند اقای هاشمی فرمانده جنگ بود حضورش در مناطق عملیاتی قوت قلب رزمنده ها بود چه جوری ممکنه از این ادم با این پیشینه بگذره و......