۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲

نتایج اولیه آزمون دکتری 92 از ساعت 13 امروز منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره داوطلبی و یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای از جمله نام و نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد نسبت به مشاهده و پرینت کارنامه اولیه خود اقدام کنند.
آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org است که از 176 هزار و 185 داوطلب ، 45 هزار و 106 نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.
از این تعداد 23 هزار و 243 نفر مجاز به انتخاب رشته دوره‌های روزانه، نوبت دوم، پیام‌نور،‌ غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و 21 هزار و 872 داوطلب مجاز به انتخاب رشته فقط در دوره‌های پیام‌نور، نوبت دوم، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان شدند.
همچنین داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته اینترنتی از روز پنج شنبه 29 فروردین ماه، حداکثر 50 کد رشته محل را از میان رشته محل‌های مورد علاقه خود انتخاب و به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته ثبت کنند.
مهلت انتخاب رشته داوطلبان تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد و داوطلبان پس از انجام انتخاب رشته کد پیگیری 16 رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند، بنابراین چنانچه به هر دلیلی موفق به دریافت این کد پیگیری نشدند انتخاب رشته آنان ثبت نشده است، بنابراین باید مجدد این روند را تکرار کنند.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
    0 0
    خیلی بد بود اصلا انتظارش رو نداشتم :( مجاز نشدم پارسال آخرین رتبه ی مجاز در سهمیه برای ادبیات 950 بود امسال شده 575 ظرفیت ها کم شده