ایلنا نوشت:

محسن بهرامی رئیس ستاد انتخابات شریعتمداری با اشاره به نگرانی‌های شریعتمداری در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: با توجه به اینکه شریعتمداری حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را منوط به عدم ورود خاتمی و هاشمی به عرصه کرده است، بنابراین مشخص نشدن حضور این دو نفر تا کنون نگرانی‌هایی را برای وی به همراه داشته است.
وی افزود: علاوه بر این در بحث تکثر غیر قابل انتظار کاندیدا‌ها نیز نگرانی‌هایی احساس می‌شود که قرار است شریعتمداری به عنوان یکی از این نامزد‌ها با برگزاری نشستی صمیمانه از همه افرادی که تا کنون داوطلب کاندیداتوری شده و شرایط عبور از فیلتر شورای نگهبان را نیز دارند چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، در ضیافت صحبانه‌ای دعوت کرده تا با آنان در مورد راه‌های رسیدن به اجماع رایزنی داشته باشد.
رئیس ستاد انتخابات شریعتمداری ادامه داد: برخی افرادی که کاندیدا شدند در سابقه کاری خود پیشینه اداره یک بخش کوچک را نداشته و در برخی موارد هم نمی‌توان لفظ رجل سیاسی و مذهبی را به آن‌ها اطلاق کرد. شریعتمداری تلاش می‌کند تا برای رسیدن به اجماع توصیه‌هایی به این افراد داشته باشد البته تا کنون این کار توسط افراد زیادی صورت گرفته است اما شاید نفوذ کلام وی با دیگران متفاوت باشد.
/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    22 15
    آقای شریعتمداری وزیر موفق آقای خاتمی بودند و یکی از دلایلش موفقیت ایشان هم دور از حاشیه سازان بود قطعا در اینده باید از وجود این مدیر خوب با صداقت استفاده گردد . وتوصیه من به ایشان این است باتوجه روش اعتدال گرانه آقای دکتر روحانی به حمایت از ایشان اقدام نمایند که برای منافع ملی کشور مفید تر میباشند . به یاری حق
    • ضیاء IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
      2 5
      من هم با نظر شما موافقم. آقای شریعتمداری نیروی بسیار موثری هستند و قطعاً وزیر موفقی بوده و خواهند بود. امیدواریم با قرار گرفتن برخی از نامزدهای احتمالی در پشت سر یک شخص برتر، تیم بهتری تشکیل بدهند. مردم در حال حاضر به رئیس جمهور خوب نیاز ندارند، بلکه به تیم خوب و یک کابینه ی قوی نیاز دارند و صد در صد آقای دکتر حسن روحانی شخص معتدلی هستند و توانایی استفاده از اشخاص سرشناس را دارند.
    • مهدوی IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
      1 0
      دوستان عزیز حامی دکتر روحانی ، شریعتمداری پرچمدار اعتدال است و اولین شروع کننده مذاکرات ائتلافی میان جریان های اصلاح طلب و معتدلین ، و بهتر است اینکه کدام به نفع دیگری کنار روند در مذاکرات خودشان حل شود،،،،، هر چند دیدگاه های آقای روحانی به نظر اعتدال محور نیستند....
  • بدون نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
    0 10
    من به اقاى شريعتمدارى توصيه مى كنم به نفع اقاى ابوترابى كنار روند