نخستین نشست کمیته تعیین مصادیق وحدت در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت روز گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی، درباره جلسه عصر دیروز ( دوشنبه 26 فروردین ماه) کمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: در این جلسه که با حضور همه اعضای کمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی برگزار شد درباره تعیین سازوکارهای وحدت در جریان اصولگرایی بحث و بررسی صورت گرفت.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای حاضر، در این جلسه نقطه نظرات خود را مطرح کرده و این موضوع مطرح شد که امروز اصلی‌ترین چالش برای جریان اصولگرایی تعدد کاندیداها، وجود اختلاف نظر و نبود مکانیزم مناسب برای رسیدن به وحدت و معرفی نامزد واحد در انتخابات آینده ریاست جمهوری است و لذا بزرگان جریان اصولگرایی امروز باید درباره این چالش بزرگ اندیشه کنند که مبادا وجود چنین مشکلی موجب انشقاق در جریان اصولگرایی در آینده شده و در نهایت باعث شود تا کرسی ریاست جمهوری به طرف‌ مقابل واگذار شود.

وی درباره جمع بندی جلسه وحدت رویه جریان اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: بر اساس تصمیم گیری‌های این جلسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس به جمع حاضر ماموریت داد تا سهم خود را در جهت کمک به جریان اصولگرایی جهت رسیدن به وحدت انجام دهد و در این مسیر اعضای کمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی در آینده‌ای نزدیک با مراجع عالیقدر ملاقات کرده و از رهنمودهای آن بزرگواران در جهت اعتلای این سهم استفاده کند.

جلالی یادآور شد: در این جلسه مقرر شد تا اعضای کمیته وحدت رویه جریان اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بزرگان جریان اصولگرایی هم ملاقات کرده تا مسئله وحدت هموار شود.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان توضیح داد: در این جلسه همچنین مقرر شد تا این جلسات به شکل منظم تا وصول نتیجه نهایی و ارائه گزارش به مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه پیدا کند.

در این نشست کاظم جلالی، علاءالدین بروجردی، منصور حقیقت‌پور، فاطمه رهبر، نادر قاضی‌پور، بهروز نعمتی، الهیار ملک‌شاهی، احمدرضا دستغیب، عوض حیدرپور، باقری بناب، شجاعی کیاسری، جواد جهانگیرزاده و حسین سبحانی‌نیا حضور داشتند.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =