کمدی سیاه «پرنده‌باز» تازه‌ترین ساخته کارگردان فیلم‌های «21 گرم» و «بابل» از دوشنبه در نیویورک سیتی مقابل دوربین رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم تولید مشترک شرکت‌های فاکس سرچ‌لایت و نیو ریجنسی است و با همکاری شرکت ورلدویو اینترتینمنت ساخته می‌شود.
 

آلخاندرو گونزالس ایناریتو فیلمساز مکزیکی فیلمنامه «پرنده‌باز» (بردمن / Birdman) را با همکاری نیکلاس جاکوبونه، الکساندر دینه‌لاریس و آرماندو بو نوشته است.
 

مایکل کیتن، لینزی دانکن، زاک گالیفیاناکیس، ادوارد نورتن، آندرا رایزبورو، ایمی رایان، اما استون و نائومی واتس در این فیلم بازی می‌کنند.
 

«پرنده‌باز» یک کمدی سیاه داستان بازیگری (کیتن) است که برای بازی در نقش یک ابرقهرمان محبوب مشهور است. اکنون او می‌خواهد با حضور در نمایشی در برادوی که از روی قصه‌ای کوتاه نوشته ریموند کارور روی صحنه می‌رود، شکوه از‌دست‌رفته خود را بازیابد.

در روزهای مانده به شب اول اجرای نمایش او با غرور خود مبارزه می‌کند و می‌کوشد خانواده و موقعیت کاری‌اش را حفظ کند، اما حضور بازیگر اصلی نمایش که مردی ازخودراضی است، تهدیدی برای نقشه‌های ابرقهرمان سابق است.

ایناریتو چهار فیلم «آمورس پروس»، «21 گرم»، «بابل»‌ و «بیوتیفول» را کارگردانی کرده و به عنوان اولین فیلمساز مکزیکی برای «بابل» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد.
 

کامینگ سون / 16 آوریل / ترجمه: علی افتخاری
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =