سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت:

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت:امیدواریم این باند و باند بازی ها تمام شود و فوتبال پاک را شاهد باشیم.
محمد سررشته داری درباره انتشار تصویر خطا روی ایمان موسوی در محوطه جریمه سپاهان در بازی دوشنبه شب که روی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت عنوان کرد:این تصویر واضح نشان می دهد حق استقلال یک بار دیگر پس از بازی دو تیم در جام حذفی تضییع شد.در آن مسابقه خطای پنالتی روی آرش برهانی دیده نشد و در این بازی هم این صحنه رویت نشد تا به این باور برسیم که دست هایی برای قهرمانی سپاهان در لیگ برتر در کار است.در واقع به این باور رسیده ایم که با باندبازی می خواهند سپاهان را قهرمان لیگ برتر کنند.
وی ادامه داد:ما این مساله را نه فقط از طریق کمیته داوران فدراسیون فوتبال،بلکه از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پیگیری می کنیم.حق استقلال در بازی دوشنبه شب خورده شد و چه بسا اگر آن صحنه به درستی تشخیص داده می شد،ما الان به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر هم شده بودیم.امیدواریم این باند و باند بازی ها تمام شود و فوتبال پاک را شاهد باشیم.
وی همچنین با اشاره به برخی جوسازی ها در بعضی رسانه ها طی روزهای گذشته افزود:به دوستان رسانه ای احترام زیادی می گذاریم و معتقدیم این عزیزان بازوی اصلی موفقیت و توسعه ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با آنهایی است که یک فصل غرض ورزی کردند و گویی نمی خواهند از این رویه خود دست بکشند.
مدیر روابط عمومی استقلال تاکید کرد:بر این اساس،باشگاه استقلال اعلام می دارد در صورتیکه طی روزهای آینده هر یک از این 10 مورد در رسانه هایی که دوست ندارند واقعیت ها را ببینند،منتشر شد،به خاطر دفاع از حقوق هواداران میلیونی خود موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کند.
سررشته داری تاکید کرد:این موارد به شرح ذیل است:
1_لیست فروش
2_لیست خرید
ناگفته پیداست این دو بحث برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان مطرح می شود.بازیکنانی که تا به امروز تیم را در این جایگاه موفق قرار دادند.
3_مسجل دانستن قهرمانی استقلال از هم اکنون
این شایعه برای کم کردن فضای جنگندگی و تلاش خواهد بود.
4_طرح بحث فوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه
5_کمک فدراسیون به استقلال
شایعه ای بسیار عجیب و غریب که طرحش هم خنده دار و به دور از واقعیت است.
6_جابجایی کادر فنی برای فصل آتی
7_تغییر مدیریت برای فصل آتی و انتشار شایعاتی مبنی بر اختلاف مدیرعامل باشگاه با هیات مدیره محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان
8_طرح شایعه اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی تیم در فصلی که اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می زد.
9_کوچ ستاره ها از استقلال با بیان این مطلب که فلان ستاره با مربی مشکل دارد.
حال آنکه در تفکر بازیکنان استقلال هرگز چنین نگاهی وجود ندارد.
10_بیان مسائل مالی که خوشبختانه با تلاش مدیریت درصد زیادی از آن پرداخت شده است
 
سررشته داری تاکید کرد:مردم و هواداران عزیز استقلال بدانند که هر کدام از این 10 مورد اگر در رسانه ها در روزهای آتی منعکس شد فقط و تنها فقط برای بر هم زدن شرایط مساعد و آرام استقلال است و باشگاه استقلال هرگز از مواضع اصولی اش در این باره کوتاه نخواهد آمد.
وی افزود:ناگفته پیداست در صورتیکه موارد دیگری هم در این باره وجود داشته باشد که مخل آرامش تیم و باشگاه تلقی شود،مورد پیگیری حقوقی قرار می گیرد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =