۰ نفر
۲۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

شرایط جدول به گونه‌ای است که جدال با فولاد در اهواز اهمیت بسیار زیادی برای استقلال پیدا کرده است.البته خود فولادی‌ها هم هنوز نسبت به کسب سهمیه آسیایی ناامید نیستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در این میان بدون شک از بازی فوق استقبال وسیعی می‌شود و همین مسئله دوباره بحث اختصاص جایگاه به تماشاگران مهمان را داغ خواهد کرد. با توجه به شرایط جدول، طبیعی است که هواداران فولاد تیم خودشان را تنها نخواهند گذاشت اما در عین حال نباید این نکته را هم فراموش کرد که استقلال از دیرباز در خوزستان و به‌ویژه اهواز طرفداران پرشماری داشته و این شهر را خانه دوم خودش تلقی می‌کرده است، بنابراین قطعاً هوادارانش به دریافت 10 درصد از کل سهمیه سکوها رضایت نخواهند داد و بار دیگر داستان سهمیه‌بندی ظرفیت سکوها داغ خواهد شد و این‌بار استقلالی‌ها بر طبل دریافت سهمیه بیشتر خواهند کوبید.
فولاد پانزدهم اردیبهشت در ورزشگاه تختی میزبان استقلال خواهد بود و نتیجه این بازی در تعیین تیم قهرمان فصل جاری لیگ‌برتر بسیار مؤثر است. گفتنی است قبل از بازی استقلال - تراکتورسازی در تهران، مدیران باشگاه تراکتور زیر بار سهمیه 10 درصدی نرفته و خواهان نصف شدن ظرفیت ورزشگاه آزادی میان هواداران دو تیم بودند.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =