مهر نوشت:

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده قضات تعلیق شده کهریزک، گفت: چهارمین جلسه دادگاه 9 اردیبهشت برگزار می شود.
قاضی محسن افتخاری اظهار داشت: چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات قضات تعلیق شده کهریزک دوشنبه هفته آینده (9 اردیبهشت) در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی مدیرخراسانی برگزار خواهد شد.

وی درباره انتشار برخی اخبار درخصوص علنی شدن ادامه رسیدگی به این پرونده گفت: در این خصوص هیئت قضایی پرونده باید تصمیم گیری کنند که با توجه به سه جلسه قبل دادگاه احتمال علنی شدن آن کم است اما با این وجود تصمیم در این باره بر عهده قضات دادگاه بوده و آنها در خصوص علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه تصمیم می گیرند.

یکی از وکلای اولیای دم چندی قبل در مصاحبه ای اعلام کرده بود در چهارمین جلسه دادگاه به اتهامات دو متهم دیگر پرونده رسیدگی می شود که سرپرست دادگاههای کیفری استان تهران این موضوع را قطعی ندانست و اظهار داشت: احتمال دارد در این جلسه برخی شهودی که دو طرف پرونده خواستار حضور آنها شده بودند در دادگاه حاضر شده و به اتهامات متهم ردیف اول رسیدگی شود. قضات دادگاه دستور جلسه محاکمه را مشخص می کنند.

قاضی افتخاری درباره عدم حضور قاضی حداد در جلسات محاکمه گفت: این از حقوق متهم است که می تواند در جلسه دادگاه حاضر نشده و دفاع را بر عهده وکیل بگذارد. حتی متهم می تواند در جلسه محاکمه حاضر نشود و از خود دفاع نکند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 287852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =