۰ نفر
۱۷ آذر ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۰

شرکت نیوزیلندی Aceeca International رایانه‌ جیبی جدید خود را با نام Meazura MEZ1500 و با ظاهری متفاوت مخصوص صاحبان مشاغل سخت عرضه کرد.

به گزارش فارس؛ به نقل از پی‌سی‌ورلد، این رایانه‌ جیبی به 7 کلید ویژه مجهز شده است که هر کدام از آن‌ها وظیفه جداگانه‌ای را برعهده دارند. این رایانه‌ شامل پردازنده پرقدرت Marvell PXA270 می‌شود و به همین خاطر، انجام کارهای سنگین رایانه‌ی در این دستگاه ممکن خواهد بود.

رایانه‌ جیبی جدید 64 مگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه فلش دارد و با نمایشگر 2.8 اینچی خود می‌تواند تصاویر را با کیفیت 320 در 240 پیکسل به نمایش بگذارد.

رایانه‌ MEZ1500 به ورودی USB نیز مجهز شده و قادر است از انواع کارت‌های حافظه برای افزایش حافظه داخلی پشتیبانی کند. ظاهر این رایانه‌ جیبی نشان دهنده بدنه بسیار محکم آن است و شرکت سازنده ادعا می‌کند که این محصول را برای مشاغل سخت نظیر پروژه‌های ساختمانی یا حفاری‌های معدن تولید کرده است.

رایانه‌ جیبی MEZ1500 در مدل‌های مختلف ساخته شده است که کاربران می‌توانند از بین سیستم‌های عامل Windows CE 5.0، Windows CE 6.0 یا لینوکس که روی آن نصب شده، یکی را انتخاب کنند.

این رایانه‌ کوچک 549 دلار قیمت دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 28791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =