ایسنا نوشت:

محسن رضایی در جمع شهروندان کرجی در مسجد امام حسین(ع) اظهار کرد: اقتصاد ایران مانند یک ساختمان است که دارای یک ستون به نام نفت است و این امر سبب شده تا آسیب‌پذیری آن زیادتر شود.
وی با بیان اینکه "با رشد و توسعه بخش‌های دیگر کشور می‌توان ناپایداری اقتصادی موجود را تا حد زیادی از بین برد"، خاطرنشان کرد: بیش از دو دهه است که مقام معظم رهبری بر توجه به ارکان دیگر درآمدزایی در کشور تاکید می‌کنند؛ بنابراین وقت آن رسیده که مسئولان بیانات ایشان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند تا مشکلات اقتصادی موجود رفع شود.
رضایی با بیان اینکه "اقتصاد تک محصولی اشتباه است"، یادآور شد: ما همیشه اتوبان و سد ایجاد می‌کنیم و صد سال است که این کار را انجام می‌دهیم اما در کشور باید فعالیت‌هایی انجام شود که در مرحله اول در افزایش درآمد مردم تاثیرگذار باشد. برای اینکه بیکاری و گرانی را حل کنیم همه امکانات موجود است اما باید شرایط استفاده از این امکانات ایجاد شود.
وی با بیان اینکه "هرچند موج گرانی‌ها آسیب جدی به مردم وارد کرده است اما کماکان و شاهد افزایش چشمگیری در دستمزدها نیستیم"، ادامه داد: هم‌اکنون بسیاری از اقشار متوسط جامعه به قشر پایین جامعه تبدیل شده‌اند که این موجی از نارضایتی را در بین مردم ایجاد کرده است.
رضایی در پایان با بیان اینکه "حماسه سیاسی در گرو این است که حماسه اقتصادی بوجود آید"، اظهار کرد: جوانان زیادی در کشور با معضل بیکاری روبه‌رو هستند که همین امر معضلات جدی را به همراه خواهد داشت. نقطه آغاز حل مشکل اقتصاد ایران، مدیریت صحیح است تا با آن بتوان در شرایط مختلف مشکل ایران را حل کنیم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    18 0
    آقای احمدی نژاد هم بر همین موضوع تایکد دارد که : در روش مدیریتی اقتصادی اجتماعی دولت وی ، فاصله طبقاتی کم شده است .......!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام US ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    14 19
    من 4 سال پیش هم با انتخاب محسن رضایی موافق بودم و بهش رای دادم.مردی بزرگ با ایده هایی بزرگ
  • بدون نام IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
    7 1
    حماسه اقتصادی در گرو این است که حماسه سیاسی بوجود آید، تا حل مسئله سیاسی ما با دنیا هیچ حماسه اقتصادی بدست نخواهد آمد