اعضای باند سرقت «یاکوزا» توسط ماموران پلیس آگاهی استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، در پی سرقت منازل، اماکن و مغازه‌ها در شهرستان اسلامشهر شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران پلیس در روند رسیدگی به این پرونده‌ با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدند، شخصی به نام «نادر» معروف به «نادر یاکوزا» با تشکیل باندی معروف به باند «یاکوزا» اقدام به سرقت از اماکن، منازل و اموال مردم در شهرستان اسلامشهر و همچنین تهران کرده است.

ماموران پلیس با شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر که یک خانه مجردی در اسلامشهر بود، با اخذ مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در ساعت یک بامداد دهم آذر ماه امسال «نادر» را به همراه هفت تن از همدستانش به نام‌های «وحید‌ ـ هـ»، «نوروز ـ ت»، «محمدرضا ـ ت»، «سعید ـ الف»، «محرم ـ خ»، «داوود ـ خ» و «نادر ـ ر» را دستگیر کردند که پس از دستگیری این افراد مشخص شد که «محرم»، «داوود» و «نادر» مالخر هستند.

 متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به 20 فقره سرقت از منزل و اماکن در شهرستان اسلامشهر و تهران اعتراف کردند که تاکنون 13 فقره از سرقت‌های این افراد شامل دو فقره سرقت از منزل، هفت فقره از مغازه‌ و چهار فقره از اماکن خصوصی در اسلامشهر بازسازی و مقداری از اموال مسروقه هم توسط پلیس کشف و ضبط شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 28853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرداد IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۷
    4 1
    پليس مبارزه با مواد مخدر اسلامشهر بسيار ضعيف عمل كرده به طوري كه در اكثر خيابانهاي اين شهرستان شاهد فروش مواد مخدر هستيم علي‌رغم شكايات متعدد شهروندان شاهد هيچگونه برخورد جدي با آن دسته از افراد فروشنده نيستيم انگار مأموران نيز خود فروخته‌اند به گفته سردار احمدي مقدم مگر مي‌شود در حوزه استحفاظي يك كلانتري خلافكار وجود داشته باشد ولي مأموران نداند اين توجيح ناپذير است اگر بگويند نمي‌دانستيم