۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶

گزیده‌ای از گزارش امروز روزنامه دولت در مورد حواشی سفر هیئت دولت به خوزستان را در ادامه بخوانید تا بعد.

- از همان ابتدا اهالی هویزه خواسته‌های خود را فریاد می‌کشیدند؛ از بیکاری گرفته تا انتقاد به استاندار اما همین‌ها که با چهره‌ای برافروخته معترض بودند، گاهی هم فریاد می‌زدند: «بالروح، بالدم، لبیک یا احمدی.» 

- (برنامه حماسه حضور) بعد از مراسم اهدای مدال، نوبت اجرای معروف پرچم چرخاندن و خواندن سرود ای ایران شد. البته برنامه این بار سه نفره اجرا شده و هنگامی که دکتر الهام به همراه دیگران قصد ترک صحنه را داشت با اصرار احمدی‌نژاد صحنه را ترک نکرد. 

- مهندس مشایی در این میان تاکید کرد: «خانم شما که مخالفید بیا صحبت کن.» سپس پشت تریبون را خالی کرد و با دست، میکروفون را به مخالفین تعارف کرد. البته مخالفین از حضور در پشت تریبون استنکاف کردند. در همین شرایط دوان دوان به سراغ معترضین رفتم و علت مخالفت آنها را جویا شدم. آنها خیلی صریح گفتند می‌خواستند از ما سوءاستفاده تبلیغاتی برای انتخابات کنند!

- اما تمام یک روز پرکار احمدی‌نژاد بعد از سفر طولانی به آفریقا و ونزوئلا و طی کردن صدها کیلومتر و چندین سخنرانی و تشکیل جلسه به اتمام نرسید و احمدی‌نژاد از ساعت 23 در کارگروه کشاورزی و صنعت حاضر شد. در انتهای جلسه حدود ساعت 30 دقیقه بامداد یکی از وزرا خطاب به احمدی‌نژاد با اشاره به برنامه‌های فشرده ایشان تاکید کرد «حالا آقای رئیس‌جمهور خسته شدند» همین جمله توان مضاعف به احمدی‌نژاد داد و گفت: «گویا خود ایشان خسته شده‌اند حالا که این طور شده باید جلسه به سرانجام برسد.» لذا جلسه چندین ساعت دیگر نیز ادامه یافت. 
 


بعد التحریر:
تذکر: حق التحریر انتشار این مطلب در بخش طنز، برای گزارش نویس روزنامه ایران است و من از همین حالا از گرفتن آن «استنکاف» می کنم. اما چند نکته:
- چطور می شود از همان ابتدا با چهره های برافروخته و معترض فریاد کشید بیکاری و...گاهی هم فریاد زد: بالروح...
- لطفا در مورد «اجرای معروف پرچم چرخاندن»، در شماره فردا بیشتر توضیح دهید.
- این جمله اشکال ندارد؟ «خانم شما که مخالفید بیا صحبت کن!»  «بیا» فعل امری مفرد است، به مخالفین تعارف کرد و مخالفین استنکاف کردند، «جمع» است...بالاخره مخالف یک نفر بوده یا چند نفر؟ بعدشم به نظر شما خوبه آدم به مخالف خودش میکروفون تعارف کنه؟! واقعا خوبه؟
- اصولا چطور می شود «در همین شرایط دوان دوان رفت» سراغ چند عدد فریب خورده؟ اصلا خبرنگار چقدر باید کارکشته باشد که در اولین برخورد آن هم دوان دوان، در وسط اجرای برنامه، اعترافی به این صراحت بگیرد: «آنها خیلی صریح گفتند می‌خواستند از ما سوءاستفاده تبلیغاتی برای انتخابات کنند!»
- چطور می شود در انتهای جلسه یعنی 30 دقیقه بامداد، آن را ادامه داد آن هم تا نزدیک صبح؟ اصولا «چندین ساعت» دقیقا یعنی چقدر؟ اینطوری واقعا ما نگران حال کابینه و رییس جمهور می شویم بعد از این همه فعالیت بدون خواب و استراحت شب.

 

پیش بینی روزنامه فردا:
گفتگو با مخالف فریب خورده سخنرانی مشایی در اهواز
اسرار بزرگترین باند تخریب دولت افشا شد. این باند که شماره حساب پولهای اهدایی شان گویا نزدیک دفتر مجمع تشخیص مصلحت است، قصد تخریب اذهان عمومی را داشته و با هزینه های میلیاردی سعی در تخریب وجهه یاران خدوم ملت داشته اند.
- چی شد که در مراسم بلند شدی و فریاد زدی؟
- والا ما رو گول زدن. گفتن شماره عابر بانک بده و برو اینو بگو، اومدی بیرون، عابر بانکت پره.
- حالا پر بود؟
- بله. 25 هزار تومن به حسابم ریخته بودن.
-  چرا این کارو کردی؟
- ما آدم های نمک نشناسی هستیم. رییس جمهور می خواد به ما 250 هزار تومان یارانه بدهد اما ما  مورد سوء استفاده تبلیغاتی برای انتخابات قرار گرفتیم. 
- حرفی برای گفتن داری؟
- از مهندس می خواهم که ما را ببخشند. انشاء الله همیشه برقرار باشن.
- برنامه دیگری هم به شما دادند؟
- بله! گفتند برویم کنار ماشین دکتر فریاد بزنیم «جریان انحرافی نمی خوایم نمی خوایم».
- این جریان انحرافی می دونی چیه؟
- نه! من فقط دنبال 25 هزار تومن پولم بودم. البته گول خوردم. می دونم. ما رو حساب شده سوء استفاده کردند. 
- پشیمون نیستی؟
- خیلی.
- ارزش ش رو داشت؟
- نه! بخدا مهندس خیلی آدم خوبیه. بعد از جلسه اومد با هم حرف زدیم، هیچی هم نخواست برم جایی بگم، تازه یه عابر بانک نو هم به من دادن.

یک کارشناس مسائل تیزبازی و نفوذ نرم به خبرنگار ما گفت: طبق یک تحقیق میدانی و مستند، 21هزار 475 سایت علیه دولت در حال فعالیت هستند که روزانه 374 هزار و 653 تیتر علیه رییس دکتر و مهندس منتشر می کنند. او گفت: اطلاع داریم که 14هزار 560 ستاد ضد دولت در شهرستان های کشور آغاز به کار کردند که راه به جایی نخواهند برد!

 

 

 

 

محسن حدادی

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    48 1
    خداوكيلي خودشون هم نمي تونن به خودشون حال بدن؟ يعني خبرنگار ي كه بلد باشه يه گزارش بنويسه ندارن؟؟؟ ممنون كه باعث انفجار خاطر ما شدين. از انبساط گذرونده!!
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    38 1
    خوبه ادم به مخالفش ميكروفون تعارف كنه؟ مرسي
  • كاوه IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    31 5
    بدون بعد التحرير هم، طنز بود، كلا دفاع جانانه در رسانه هاي ما به طنز تبديل ميشه. مث اغلب خبرهاي بيست و سي در دفاع جانانه از دولت.
  • نگاه IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    20 2
    کوتاه و عااااااااااااالی
  • بدون نام IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    17 1
    روزنامه فردا: یک سایت ضد انقلاب گزارش مستند روزنامه دولت را تخریب کرد.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    9 1
    حق التحریر بنده خدا رو بدین که گل کاشته.
  • 2020 IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    13 1
    محسن جون حالا بدو برو سروقت سخنان رئیس جمهور تو قم ! بدو دیر شد سوژه داده در حد ال کلاسیکو!
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    11 0
    از بس یه روند کار می کنن و استراحت ندارن درصد خطاشون می ره بالا!خب برادران عزیز و زحمت کش یه وقتی رو هم به خودتون اختصاص بدید. شما که با این تلاش بی وقفه تون همه ی مردم رو شرم کش کردید
  • iman IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 23
    واقعا معلومه اونایی روبروی آقای مشایی و دکتر احمدی نژاد قرار میگرند از کجا تغذیه میشن. مردم اینقدرا هم ... نیستن. کاش جرآت میکردید در مورد کسایی که سر دم دارتونن هم شوخی کنید ما بخندیم :))