ایرنا نوشت:

197نماینده مجلس شورای اسلامی از تدبیر و مدیریت عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تقدیر و تشکر کردند.
متن تقدیر و تشکر 197نماینده مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است :
ˈ بسم الله الرحمن الرحیمˈ
با توجه به نامگذاری سال 1392 از سوی مقام عظمای ولایت به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و با عنایت به رهنمودهای معظم له در دیدار با اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و توصیه ایشان مبنی بر توسعه شادی در جامعه ، سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فرمایشات معظم له را به عنوان یک راهبرد اصلی مد نظر قرار داده و اولویت اول این سازمان برای ایام تعطیلات نوروزی ایجاد راهکارهایی برای توسعه روحیه نشاط و شادابی در جامعه قرار داد. براین مبنا ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با همدلی، وحدت و انسجام و بهره گیری از همه امکانات سازمانها و ارگانهای مرتبط از تاریخ 28/12/91 لغایت 16/1/1392 نسبت به فراهم نمودن بسترهای مورد نیاز مسافرین نوروزی از جمله اسکان، اقامت، امنیت، ایمنی، راهنمایی، درمانی و پذیرایی از همه مسافرین و بویژه زائرین عزیز اقدام نموده است و در نظر سنجی های بعمل آمده رضایت مندی مسافرین نوروزی از خدمات ارایه شده توسط دستگاههای ذیربط نشان از تدبیر و مدیریت عالی سازمان و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوده است. بدینوسیله ما نمایندگاه مجلس شورای اسلامی از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از جمله وزارتخانه های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، هلال احمر ، نیروی انتظامی، پلیس راهور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، اورژانس بویژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر و تشکر می نماییم.
 
گفتني است اين نامه در حالي از سوي خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران منتشر شده است که صبح امروز تعدادي از نمايندگان نسبت به روند جمع آوري امضا براي آن معترض بودند. محمدرضا باهنر که رياست جلسه امروز را بر عهده داشت، هم گفت: از برخی از نمایندگان به زور امضا گرفتند؛ بنابراین باید به این موضوع توجه شود تا تکرار نشود. امضا از نمایندگان برای تایید مراسم دولت در استادیوم آزادی درست نیست. (اينجا)
 
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =