کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئولان نباید دعوای بیهوده به راه بیاندازند و باعث آزار مردم شوند بلکه باید الگوی عملی خوش‌رفتاری برای جامعه باشند.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی سه‌شنبه‌ شب در جمع نمازگزاران مسجد الزهرای شیراز اظهار داشت: امروز همگی ما موظف هستیم که در برابر مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری، تورم، مسائل غیراخلاقی و غیرفرهنگی و... پاسخگو باشیم. کشوری با این همه امکانات و ظرفیت نباید مشکلات ماندگار داشته باشد.
اظهارات رییس سازمان بازرسی را به نقل از فارس بخوانید؛
* تنها صدایی که چند سال است در برابر ظلم به مردم فلسطین در جهان طنین دارد صدای ملت ایران است و در هر جای دیگر دنیا که ظلمی رخ داده ایران بوده که قاطعانه از مظلومان دفاع کرده است.
*انقلاب اسلامی به مردم دنیا این پیام را داد که در عین حفظ ارزش‌های اخلاقی، دین‌داری، پایبندی به خانواده و حجاب و عفاف می‌توان به پیشرفت در امور علمی و اجتماعی دست یافت.
* اکثریت قاطع ملت ما می‌گویند می‌خواهیم تابع اسلام باشیم، می‌خواهیم متدین و مقید به حجاب باشیم و نمی‌خواهیم مانند شما غربیان زندگی کنیم.
* به راستی آیا باید از آمریکا با چند هزار و رژیم صهیونیستی با چند صد کلاهک اتمی ترسید یا از ایران و کدام یک از این کشورها برای بشریت خطرناک هستند. آنها از بمب اتم احتمالی و خیالی ایران نمی‌ترسند بلکه از رنگ باختن تفکراتشان و بی‌مشتری ماندن بهشت موعود دروغین خود وحشت دارند.

* پس از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته رفتار آمریکاییان به وضوح تغییر کرد و اکنون نیز باید بار دیگر در انتخابات به دشمنان نشان بدهیم که پای نظام خود ایستاده‌ایم.
* نظرات کارشناسان را نپذیرفتند و بسیاری از اصول پذیرفته شده اقتصادی را با برچسب بی‌فایده و غربی بودن کنار نهادند که نتیجه خوبی نداد و با وجود این همه ظرفیت، منابع و درآمد، دولت فعلی در برخی شاخص‌ها بسیار ضعیف عمل کرد.
* مدیریت سرمایه و تزریق آن به تولید، اجرای بلامنازع فرمان هشت ماده‌ای مقام معظم رهبری در مقابله با فساد، توجه به قوانین و کارشناسی کارشناسان و پرهیز از ایجاد بحث‌های حاشیه‌ای و خودمحوری مواردی است که برای موفقیت دولت بعد در رفع نواقص ضروری است.

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 288805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    6 2
    با سلام تمام کاندیداهای ریاست جمهوری که همه از اول انقلاب در ایران پست داشته اند میگویند بیکاری تورم گرانی و..... باید ریشه کن شود چرا پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی حرفهای تکراری می زنیدبس است دیگر چرا مردم فریبی میکنید چون می خواهید رئیس جمهور شوید
  • جوان IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    17 3
    جناب پورمحمدی،شما متخصص امور اقتصادی هستید؟ چرا هیچ کسی سرجای خودش نیست! این همه بی نظمی چرا؟!