آرش برهانی مهاجم سرعتی استقلال معتقد است که نباید از حالا این تیم را قهرمان لیگ برتر دانست و پیش بینی در این خصوص غیر ممکن است.

برهانی ابتدا در مورد شرایط استقلال به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید:«این هفته ها برای ما به خوبی سپری شده است و اگر به فینال جام حذفی راه پیدا می کردیم به تمامی اهدافی که در ابتدای فصل مدنظرمان بود می رسیدیم و افتخاراتمان تکمیل می شد. با این حال فینال نیمه نهایی جام حذفی به پنالتی کشید و در ضربات پنالتی هم شانس تعیین کننده است. ما امسال سختی های زیادی کشیدیم ولی خدا را شکر که الان شرایط خوبی داریم.»
او در پاسخ به این سوال که قبول داری قهرمانی استقلال قطعی است تاکید می کند:«خیر قطعی نیست ولی با این حال شانس زیادی داریم. من سابقه از دست قهرمانی در هفته های آخر را دارم، زمانی که در پاس بازی می کردم، دو هفته مانده به پایان لیگ تیم ما صدرنشین بود. ما در اصفهان به ذوب آهن باختیم و همین باخت باعث شد تا قهرمانی را از دست بدهیم به همین دلیل می گویم که قهرمانی استقلال قطعی نیست و هر وقت به ما جام دادند یعنی قهرمان شدیم.»
برهانی که از گلزنی بیک زاده در بازی با الریان خیلی خوشحال شده بود می گوید:«واقعا این را از صمیم قلب می گویم که وقتی هاشم گل زد به همان اندازه ای خوشحال شدم که خودم گل می زنم. از هواداران استقلال هم تشکر می کنم که بیک زاده را حمایت کردند. متاسفانه در مقاطعی از فصل حساسیت هایی در مورد او به وجود آمده بود که شاید روی عملکردش تاثیر داشت ولی وقتی هاشم مورد حمایت قرار گرفت همه دیدند که چقدر مثبت بازی کرد.»
آیا آرش برهانی را سال بعد در استقلال می بینیم.او در این خصوص می گوید:«از الان زود است در این مورد حرف بزنیم و بعد از پایان لیگ همه چیز مشخص می شود. من همیشه خودم را یک استقلالی می بینم که با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم. برای فصل بعد اولویت اول من استقلال است و من همیشه این تیم را دوست داشتم. سه، چهار سال قبل خیلی از بازیکنان استقلال را ترک کردند و من هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما در نهایت ماندم.»
او تاکید می کند:«خیر، در حال حاضر از هیچ تیمی پیشنهاد ندارم و تماسی هم با من گرفته نشده است. پارسال که قرارداد داشتم و ماندم و امسال هم که امیر قلعه نویی آمد و باز هم در استقلال ماندم. اگر استقلال مرا بخواهد دوست دارم بمانم.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =