فارس نوشت:

حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع روحانیون زنجانی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: باید فردی را برای اداره کشور انتخاب کرد که توان اداره کشور را نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه مزایای دولت‌های گذشته باید در رئیس جمهور آینده باشد، خاطرنشان کرد: باید رئیس جمهور آینده از معایب دولت‌های پیشین به دور باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه رصد کردن وضعیت کشور را ضروری دانست و گفت: ما نمی‌توانیم مصداق تعیین کنیم اما پاسداری از نظام اسلامی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه وظیفه فردی هر یک از افراد جامعه شرکت در انتخابات است، افزود: انتخاب درست و به موقع وتاثیر گذار از ضروریات انتخابات در جمهوری اسلامی محسوب می شود.
حجت الاسلام سعیدی همراهی با مقام معظم رهبری، مدیریت خوب و ارزشی بودن را از شرایط مورد انتظار رئیس جمهور آینده برشمرد و گفت: باید در انتخاب افراد به این ویژگی‌ها توجه شود.
وی بر ضرورت مراجعه به افراد قابل اعتماد و عالمان دینی برای انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و گفت: مراجعه به این افراد و گروههای مرجع می‌تواند راهگشای مناسبی برای تصمیم گیری باشد.
وی با بیان اینکه مقاومت مردم، مقابله با سناریوی اقتصادی است، افزود: حضور باشکوه و گسترده در انتخابات، مقابله با سناریوی سیاسی دشمنان محسوب می‌شود. حضور حماسی و همه جانبه مردم در انتخابات می‌تواند زمینه لازم و پشتوانه قوی را برای انقلاب اسلامی در آینده فراهم کند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =