مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتور معتقد است اگر آنها دچار برخی مشکلات و حاشیه ها نمی شدند، می توانستند در لیگ برتر و آسیا نتایج بهتری بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کیانی در خصوص ناکامی تراکتور در آسیا و عدم کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و این که حاشیه ها چقدر در این موضوع نقش داشت به خبرآنلاين گفت: «من معتقدم که می توانستیم نتایج بهتری بگیریم و مشکلات و حاشیه ها در نتیجه نگرفتن ما بی تاثیر نبود. در این اواخر وقتی مشکل ایجاد می شد کسی پشت کسی نمی ایستاد او را حمایت کند و متاسفانه تراکتور از برخی حاشیه ها ضربه خورد و بازیکنان هم از این مسائل ضربه خوردند.»
از کیانی در مورد برخی رفتارهای غیرحرفه ای که در مورد تونی اولیویرا اعمال شد سوال می کنیم که او در جواب تاکید کرد: «من کاری به نظر دیگران ندارم ولی معتقدم تونی دلسوزانه برای تراکتور کار کرد. اولیویرا می توانست خیلی ها را اخراج کند ولی مثل یک بزرگتر با مهربانی رفتار کرد. او در این مدت با جان و دل کار کرد و ما اتفاقا فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. در آسیا هم می توانستیم صعود کنیم ولی فکر می کنم در این جام بی تجربه بودیم.»
کیانی در پاسخ به این سوال که آیا ماندن تونی به نفع تراکتور است یا به ضرر این تیم افزود:«با این بضاعت در این فصل بازی های خوبی انجام دادیم. این که تونی بماند یا برود به مسوولان باشگاه مربوط می شود ولی معتقدم تراکتور می تواند فصل بعد با اولیویرا قهرمان شود. او در ایران با هیچ کس رابطه ندارد و معتقدم باشگاه باید اولیویرا را کمک کند.»
در پایان از هافبک تراکتور در خصوص وضعیتش برای فصل آینده سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد:«قرارداد من رو به اتمام است ولی دوست دارم در تراکتور بمانم تا همچنان در شادی و غم هواداران تیمش سهیم باشم. فعلا که چیزی معلوم نیست ولی دوست دارم بمانم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 289777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =