سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار با الجیش بازهم از مشکلات مالی این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الجیش قطر در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «بسیار متاسفم که این دیدار تشریفاتی است و دیگر ما شانسی برای  صعود نداریم. از اینکه نتوانستیم به مرحله بعد صعود کنیم ناراحتیم اما این دلیل نمی شود که انگیزه خود را از دست بدهیم. مطمئن باشید که فردا با قدرت و انگیزه بالایی بازی خواهیم کرد و تمام تلاشمان این است که پیروز از زمین خارج شویم.»
او ادامه داد: «جا دارد از تمامی هواداران تشکر کنم که همیشه در کنار ما بودند و از تیم حمایت کردند. متاسفم که نتوانستیم آن ها را خوشحال کنیم.»
اولیویرا در مورد ترکیب احتمالی تیمش در مقابل الجیش گفت: «در لیگ برتر 2 دیدار حساس را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم، به همین خاطر ممکن است از بازیکنان جوان خود استفاده کنیم اما مهم این است که با همین بازیکنان از نام ایران دفاع کنیم.»
سرمربی پرتغالی تراکتورسازی در مورد آینده اش در این باشگاه گفت: «همکاری من با این باشگاه به مسائل مالی بستگی دارد. در حال حاضر ماه چهارم است که من حقوق نگرفته ام. زمانی برنامه خواهم داد که حقوق معوقه من را بدهند. تمامی این مسائل باید روشن شود. به هر حال هر اتفاقی هم بیفتد هیچ زمان تراکتورسازی و هواداران آن را را فراموش نمی کنم.»
***
همچنین رزوان لوچسکو سرمربی تیم فوتبال الجیش قطر در نشست خبری پیش از بازی گفت: «کمتر کسی فکر می کرد شرایط بازی ها به این شکل رقم بخورد. فردا بازی بسیار سختی را پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب به کار می گیریم.»
سرمربی سابق تیم ملی رومانی ادامه داد: «انتظار حذف تراکتورسازی را نداشتم اما این لیگ قهرمانان آسیا است و هر اتفاقی ممکن است در آن رقم بخورد.»
لوچسکو در مورد ترکیب احتمالی تیمش در مقابل تراکتورسازی گفت: «بهتر است به برخی از بازیکنانمان استراحت دهیم. در این مدت بازی های سختی را انجام دادیم و باید بازیکنان را آماده نگه داریم تا در دیدارهای حساس پیش رو هم از آن ها استفاده کنیم. برخی استراحت می کنند و برخی نفرات دیگر شانس بازی پیدا می کنند.»
این مربی 44 ساله در پایان گفت: «در این گروه همه تیم ها شانس یکسانی برای صعود داشتند و خوشحالیم که در حال حاضر در این جایگاه قرار داریم. ما نمی خواهیم در مرحله بعد از دور مسابقات کنار برویم.»
 252 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    0 0
    یاشاسین تونی...