ایسنا نوشت:

رییس سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام گفت که این مجمع همچنان در انتظار اعلام نظر نهایی از سوی سیدمحمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات است.

سعید الله‌بداشتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بدون شک با حضور هر یک از این دو برزرگوار (خاتمی و هاشمی) با اجماع گسترده و وسیع در بین نیروهای دلسوز انقلاب و نظام و پایبندان به اندیشه‌های امام خمینی(ره) در بین نیروهای اصلاح‌طلب و حتی نیروهای خارج از این جریان خواهیم بود که فصل مشترک این جریان‌ها انتقاد از نابسامانی‌های سال‌های اخیر و بی‌ثباتی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، اصلاح وضع موجود و حرکت به سمت‌ برنامه‌های توسعه‌ای و پیشرفت نظام و ارتقای جایگاه بین‌المللی کشور است.

وی تصریح کرد: مجمع نیروهای خط امام امیدوار است این دو نفر پس از بررسی جنبه‌های مختلف که قطعا همه سلایق و تفکرات دیگر نیز این تفکرات را قبول دارند، به جمع‌بندی برسند و به انتظارها پایان بدهند. تعلق خاطر این دو بزرگوار به امام و انقلاب و ارزش‌های منبعث از دین اسلام و انقلاب غیرقابل انکار است و انتظار می‌رود دغدغه‌های ایشان جدی گرفته شود. آقایان هاشمی و خاتمی ثابت کرده‌اند که چیزی برای خود نمی‌خواهند و در سخت‌ترین روزهای انقلاب عافیت‌طلبی را کنار گذاشته‌اند و تمام هم و غم خود را صرف نظام کرده‌اند و این بر همه کسانی که بدون غرض تاریخ انقلاب را نگاه می‌کنند ثابت شده است. خط قرمز این دو منافع ملی و دفاع از مصالح عمومی بوده و هست.

رییس سازمان جوانان مجمع نیروهای خط امام(ره) همچنین در واکنش به برخی ادعاها درباره جریان اصلاحات و رهبران این جریان اظهار کرد: متاسفانه هرگاه فضای گشایش و امیدی در جامعه توسط مقامات عالیرتبه نظام در میان ملت و نخبگان توسعه داده می‌شود، برخی جریان‌های انحصارطلب و کینه‌ورز و محدوداندیش که در زمان امام نیز بودند، بر تفکر خود دامن می‌زنند؛ جریاناتی که سعی دارند بذر بداخلاقی و بداندیشی را دوباره بکارند و پراکنده کنند.

این فعال سیاسی افزود: این جریانات با استفاده از برخی تریبون‌ها که می‌شود کارکرد مناسبتری داشته باشد، منویات دگم و غیراخلاقی خود را می‌پراکنند که این صراحتا با آنچه مبنی بر شکل‌گیری حماسه سیاسی توصیه شده، در تضاد است. از مقامات قضایی و همه دلسوزان نظام انتظار می‌رود نسبت به ایجاد فضای تشویش‌ از سوی برخی افراد و جریانات واکنش نشان دهند تا تفکرات مسموم در جامعه نشر پیدا نکند. قضاوت‌هایی که درباره شخصیت‌هایی همچون آقای خاتمی در برخی مطبوعات و رسانه‌ها مطرح می‌شود و بارها نیز تکرار شده، در هیچ دادگاه صالحی ثابت نشده است. باید اینگونه ادعاها محکوم و جلوی چنین جریاناتی وافرادی که بذرهای امید و نشاط را می‌خشکانند گرفته شود.

الله‌بداشتی در پایان با بیان اینکه "نظام روزهای حساس و مهمی پیش رو دارد"، گفت: امیدواریم در روزهای آتی شاهد شکل‌گیری فضای پرنشاط و پویا و به دور از نگرانی برای همه کسانی که پذیرفته‌اند در ساحت جمهوری اسلامی فعالیت کنند، شاهد باشیم تا درخت جمهوریت و اسلامیت بیش از پیش رشد کند. مجمع نیروهای خط امام نیز بر این اساس آرزو دارد فضای رخوت، ناامیدی و پژمردگی در جامعه وجود نداشته باشد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    0 0
    همگان منتظر آمدنت هستند ای سردار سازندگی. با آمدن آقای هاشمی بسیاری از معادلات سیاسی و اقتصادی امروز دگرگون و در نهایت با آرامش در سیاست خارجی و بهبود ساختارهای اقتصادی کشور، تمام اقشار جامعه از نتایج آن بهره مند خواهند شد. بنده به عنوان یک مهندس که سالیان دراز در امر تولید زیر ساختهای کشور خدمت،و در دوران ریاست جمهوری قبلی مشارالیه تبعات مثبت و قابل تقدیر مدیریتشان را لمس نمودم از حضور مجدد ایشان حمایت مینمایم.