۰ نفر
۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۷

نماینده سابق مجلس با اشاره به پویایی‌های جدید در جهان رسانه‌های فارسی، بر لزوم فعالیت رسانه‌ای حرفه‌ای تاکید کرد.

شورای سیاستگذاری خبر آنلاین میزبان دکتر عماد افروغ بود. این نماینده مجلس هفتم و استاد دانشگاه در حضور دوستانه خود در جمعه شورای سیاستگذاری و دبیران خبر آنلاین، با این رسانه آشناتر شد.

پیش از این یادداشت‌ها و مصاحبه‌هایی از این جامعه‌شناس و استاد دانشگاه روی خبر آنلاین منتشر شده بود.

افروغ در این دیدار صمیمی، از موضوعات مختلفی سخن گفت؛ از تجربه چهارساله‌اش در مجلس شورای اسلامی، ماجرای انتقادهایش از دولت نهم و واکنش‌های آن، علت‌ها و زمینه‌هایی که باعث شد در انتخابات مجلس هشتم نامزد نشود، از این‌که این روزها به چه فعالیت‌های علمی و پژوهشی مشغول است، و از نگاهش به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صحبت‌هایش با اشاره به پویایی‌ها و خبرهای جدیدی که از جهان رسانه‌های فارسی به گوش می‌رسد، بر اهمیت و لزوم فعالیت رسانه‌ای حرفه‌ای تاکید کرد.

عماد افروغ در صحبت‌های خود رسانه‌های فعلی کشور را هم در خبررسانی و هم در ارائه تحلیل به مخاطبانشان ضعیف و کم‌توان دانست و ابراز امیدواری کرد «خبر آنلاین - همان‌طور که از نامش پیداست - بتواند به‌درستی به مخاطبانش خبر برساند و علاوه بر آن - با توجه به رویکردی که برای آن تعریف شده - بتواند تحلیل‌ها و نگاه عمقی درستی به مخاطبش ارائه دهد».

خبر آنلاین پس از این نیز میزبان چهره‌های فرهنگی و تحلیلگران دیگری نیز خواهد بود. به باور شورای سیاستگذاری این رسانه و دبیران آن، پیوند بین این چهره‌ها و بدنه روزنامه‌نگاری کشور، لازمه بهبود کیفیت و محتوای رسانه‌ای کشور است؛ پیوندی که به نظر می‌رسد چندان که باید و شاید شکل نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 2901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =