امیر قلعه نویی می گوید امیدوار است بازی استقلال و فولاد قبل از هر چیز یک بازی زیبا باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ امیر قلعه نویی عصر جمعه و بعد از آخرین تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت:« بازی با فولاد بازی مهم و حساسی برای دو تیم است. ما اول جدولیم و آنها چهارم. اگر ما برنده باشیم ، قهرمانی مان تکمیل می شود و آنها هم به دنبال رده سوم جدول هستند. برای همین مهمترین خواسته مردم از این بازی تماشای یک فوتبال زیبا است. چنین فوتبالی نیاز به یک زمین مناسب دارد که امیدوارم ورزشگاه غدیر اهواز این شرایط را داشته باشد.»
و اما بازی با فولاد و تقابل با حسین فرکی ؛ او در این باره می گوید:«آقای فرکی یکی از بهترین و با اخلاق ترین مربی های فوتبال ماست. فولاد هم که از نظر نظام مدیریتی و ساختاری شباهت بسیاری دارد به باشگاه سپاهان اصفهان. این تیم بازیکنان خیلی خوبی هم دارد اما با این همه از یاد نبرید که ما هم استقلال هستیم و برای آنها حریف دست و پا بسته ای نیستیم. تیم ما برای گرفتن همه 3 امتیاز بازی به میدان می رود. »
اما استقلال در بازی با فولاد کار قهرمانی را تمام می کند یا باز مسیر این تیم به روز آخر می رسد؟ قلعه نویی در پاسخ به این سئوال می گوید:« همه چیز دست خداست. ما می رویم که کار را تمام کنیم اما باید هوشیار باشیم. بچه ها حالا تجربه بازی با الهلال در تهران را دارند . ما تجربه بالایی داریم و باید این تجربه بازیکنان مان در بازی های آخر به کمک مان بیاید. نباید اشتباه کنیم و امیدوارم بچه ها روز خوبی را در زمین اهواز داشته باشند.»
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =