باشگاه سپاهان در اطلاعیه ای اعلام کرد ضمن احترام به هواداران و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، از محمد رویانیان مدیر عامل این باشگاه به دلیل اظهارات اخیرش علیه سپاهان شکایت می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛صحبت های روز گذشته محمد رویانیان در برنامه ورزش و مردم واکنش شدید سپاهانی ها را به همراه داشته است.در اطلاعیه ای که سایت رسمی باشگاه سپاهان آن را منتشر کرده آمده است:
ضمن احترام به هواداران و پیشکسوتان بزرگ باشگاه محترم پرسپولیس تهران و عذرخواهی از آنان مجبور به شکایت از آقای محمد رویانیان به کمیته انضباطی به دلیل تهمت ها و اظهارات بی سند و مدرک اخیرشان در رسانه ملی و در برنامه ورزش و مردم هستیم.
دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس دو فرزند مکتب همیشه جاوید شاهین هستند، اما آقای رویانیان با سخنان بی استناد و نسنجیده خود ما را مجبور به این شکایت می کنند و روابط دو باشگاه کهن را خواسته یا ناخواسته تیره و تار می نمایند.
آقای رویانیان در حالی که فصل قبل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کوران مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا بود با بازیکنان ما شخصا در حال مذاکره بود و ما نیز اعتراضی به اقدام ایشان نکردیم، اینبار بدون هیچ استنادی از مذاکره سپاهان با بازیکنان پرسپولیس سخن می گوید. مدیرعامل محترمی که همیشه شعار رعایت مباحث اخلاقی و فرهنگی در ورزش سر می دهد چطور این گونه بدون هیچ مدرک و سندی این سخنان را در رسانه ملی مطرح کند و به سایرین تهمت میزند.
آقای رویانیان! باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با هیچ کدام از بازیکنان شما مذاکره نکرده و اطمینان داشته باشید سخنانی که بر زبان آوردید هیچ پایه و اساسی نداشته است.
آقای محمد رویانیان از آتش زدن نمایندگی پرسپولیس در اصفهان سخن گفته است و شاید سعی نموده اند با استناد به این موضوع در آستانه دیدار فینال جام حذفی خواسته یا ناخواسته برای سپاهان حاشیه سازی نمایند. یک بار دیگر به ایشان یادآور می شویم که طبق اعلام هیئت فوتبال استان اصفهان باشگاه پرسپولیس در این استان هیچ نمایندگی ندارد و نامه ای از باشگاه پرسپولیس مبنی بر معرفی نمایندگی در اصفهان به هیئت فوتبال ارسال نشده است.
متاسفیم که در آستانه دیدار دو تیم در فینال جام حذفی این سخنان را بر زبان آوردید و ما نیز مجبور به پاسخگویی و شکایت شدیم. ای کاش یاری می نمودید با آرامش و به دوری از حاشیه ها ی کاذب به استقبال این دیدار می رفتیم . صحبت های شما در این برهه و در آستانه دیدار حساس فینال جام حذفی ما را نگران کرده است . در حالی که همه چیز برای برگزاری یک دیدار جوانمردانه همراه با همکاری ما برای مراسم خداحافظی بیاد ماندنی اسطوره فوتبال کشورمان مهدی مهدوی کیا آماده شده بود صحبت های شبهه برانگیز شمادوروز مانده به دیدار فینال جای نگرانی و تامل دارد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای دفاع از حقوق خود از حضرتعالی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می کند و لازم است تا با مدرک و سند پاسخگوی اظهارات تان باشید. اطمینان داشته باشید اگر در کمیته انضباطی محرز شود که حتی یک نفر از باشگاه سپاهان با بازیکنان شما مذاکره ای داشته است این باشگاه با وی برخورد و در رسانه ها از شما و باشگاه پرسپولیس
عذرخواهی میکند و چنانچه ثابت شد که صحبت های شما اشتباه و به دور از واقعیت بوده تصمیم بگیرید که در گفتارتان تجدید نظر نمائید و به دیگران بدون مدرک تهمت نزنید.
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    33 24
    شما برید شکایت از مجیدی رو دنبال کنید
    • بدون نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      10 1
      به هرحال ممکنه هر آدم بی سر و پایی به بازیکن زنگ بزنه... مثلا یه پرسپولیسی به قصد حاشیه سازی برای تیم مقابل اینکارو کنه... ، پس بی مدرک نباید حرف زد و یا بالعکس
  • محسن IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    35 28
    این دو باشگاه به اصطلاح پیرو خط شاهین آبروی فوتبال ما رو بردند هر دو تیم در رسانه ها جنجال به پا میکنند و در بیرون از زمین میخوان برنده باشند تعداد مصاحبه های خوروش و شیرینی رو ببینید سرپرست تیمهای دیگه رو کسی نمیشناسه بنابراین فکر کنم مکتب شاهین هم هو چی گری و خرج از بیت المال و.. آخر هم نتیجه نگرفتن بوده
    • مهرداد DE ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      16 8
      یعنی عالی بود
  • ARDALAN GB ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    46 8
    من خودم یه پرسپولیسی دو آتیشم.....واقعا آقای رویانیان حرفه ای حرف نزد...
    • بدون نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
      2 7
      دو اتیشه یعنی چی خرافات همینه دیگه.
  • بدون نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    3 6
    اون بیچاره گفت که نمی دونم کار کی بوده...