۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴

مهر نوشت:

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از تعدای از نامزدهای فعلی در دولتش استفاده خواهد کرد، شرط انتخاب افراد برای حضور در کابینه را عملکرد غیر جناحی خواند و گفت: از هر کس که کارآمد باشد در دولتم استفاده می کنم.
محسن رضایی در پاسخ به این سوال که واکنش شما در صورت رد صلاحیتان توسط شورای نگهبان چیست، گفت: چنین چیزی اتفاق نمی افتد و شورای نگهبان ما را رد صلاحیت نمی کند، چرا که دفعه پیش نیز من را تایید کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعداد قابل قبول کاندیدها پس از تایید شورای نگهبان گفت: کسانی که رجل سیاسی باشند، از تایید {مرز نظارتي} شورای نگهبان عبور می کنند. در کشوری که که راه ژکارهای ائتلافی به صورت منطقی وجود ندارد، طبیعی است که تکثر هم زیاد می شود.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت رییس جمهور شدن آیا سفر های استانی را ادامه می دهید، گفت: بله حتما، اما سفرهای استانی من به شیوه جدیدی است.
/2929
 
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 290923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    3 5
    شاید نخواهند بیایند در دولت شما البته اگر رای بیاورید.
  • محسن IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
    18 3
    آقاي رضايي دوست قبولت دارم. حتما سفرهاي آستاني راكه براي شناخت كارهاوالويتها-سرعت تصميم گيري واجرا- فعال كردن وافزايش تحرك مسئولين استاني لازم است راادامه بدهيد. آقايان محمدشريعتمداري - سعيدي كيا وحتي احمدي نژاد هم براي وزارتخانه ها خوبند- پيشهادميكنم هركس رييس جمهورشد يك شبكه تلويزيوني مختص الويت بندي- پيگيري - تضارب افكار - هدايت - برنامه ريزي - نحوه اجرا-سرعت اجرا هزينه هاي اجرادررمينه اهداف استراتزيك وپروژه هاي كلان مصوب ايجادكندتاكاملا برنامه هاوپروژه هارصدشون.خيلي مفيدوموثراست