ایسنا نوشت:

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از اعلام تعرفه‌های جدید تلفن ثابت در آینده نزدیک خبر داد.
سیدمصطفی سید‌هاشمی در مجمع صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: تعرفه‌های تلفن ثابت از سال گذشته براساس فرمولی که در اختیار ما قرار گرفته تعریف می‌شود و این موضوع بزرگ‌ترین موفقیت ما در سال 91 بود که توانستیم در ذهن تصمیم‌گیران تاثیر بگذاریم.
سیدهاشمی در ادامه با تاکید بر این‌که می‌توان بخشی از هزینه‌های شرکت مخابرات را از طریق افزایش درآمدی که به دنبال افزایش تعرفه‌ها ایجاد می‌شود تامین کرد، توضیح داد: در حوزه‌های مختلف ما با افزایش تعرفه‌ها مواجهیم و ممانعتی هم صورت نمی‌گیرد. به عنوان مثال وزیر مسکن و شهرسازی در یک صحبت اعلام می‌کند که با توجه به بالا‌رفتن هزینه‌ها لازم است قیمت بلیت هواپیما هم به عنوان مثال به میزان 60 درصد افزایش پیدا کند. حال ما حتی اگر تعرفه‌هایمان را افزایش دهیم تجربه نشان می‌دهد که در سال گذشته درآمد حاصل از افزایش تعرفه‌ها 10.3 درصد بوده است درحالی که هزینه‌های ما بالغ بر 23 درصد افزایش داشته است.
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعرفه‌های تلفن همراه نیز اشاره کرد و گفت: طبق آنچه از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ابلاغ شده مبلغ پایه‌ی مکالمات موبایلی 515 ریال اعلام شده که ما نیز این رقم را محاسبه خواهیم کرد البته می‌توان این رقم را تا میزان 20 درصد افزایش داد که این موضوع بستگی به رقابت اپراتور‌ها با یکدیگر دارد.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =