کیهان در ستون «کیهان و خوانندگان» نوشت:

تفاوت فتنه محتمل 92 با فتنه 88 در این می‌تواند باشد که اولاً زمان این فتنه برخلاف فتنه سال 88 به قبل از انتخابات بیفتد و ثانیاً دو گروه فتنه و انحراف در این فتنه جدید هم افزایی می‌کنند. چرا که هر دو گروه اصولگرایی را مانع خود می‌بینند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    2 1
    جريان سازها جريان سازي كار كوچكي نيست ، يك جريان از هزاران و ميليونها موج كوچك تبديل مي شود كه بهم مي پيوندند . انتخابات ما اغلب با جريان سازي همراه بوده است .بعد از جنگ 8 ساله ايران و عراق كشور تبديل به يك ويرانه شده بود . اقتصاد راكد ، كارخانه هاي تعطيل و مردم بيكار . در اين شرايط هاشمي با شعار سازندگي آمد . او توانست نظر ميليونها نفر را به بازسازي و توسعه جلب كند و ساختارها تا حدودي ترميم شد. دوم خرداد 76 جريان بزرگي بود كه ضد ارتجاع شكل گرفته بود . در اين جريان 18 گروه و حزب اصلاحگر متحد شده و خاتمي را به پاستور بردند . خاتمي محصول دوران بعد از سازندگي بود . او بايد ابعاد فرهنگي و سياسي توسعه را كه مغفول مانده بود احيا مي كرد . او تا اندازه اي موفق شد . اما دشمن سازي دوستان و بالا برد
  • علی EU ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    66 4
    این چه منطقی که کیهان داره؟ با این تعریف هر آدم ، گروه، فرد سیاسی، دانشجو، .... که با اصولگراها مخالف باشن جزء فتنه حساب میشن؟ این واقعا اصولی که اصولگرا داره؟
  • بدون نام EU ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
    76 5
    خبرآنلاین بدجوری از کیهان می ترسی که هیچ نظری بر ضدش منتشر نمی کنی