۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۹

زن سوری که به خاطر اینکه دیگر نمی توانست با شوهرش زندگی کند، او را به آتش کشید.

به گزارش روزنامه الریاض، این زن در یکی از روستاهای استان درعا سوریه زندگی می‌کرده است. او در اقدامی جنون آمیز شوهرش را به آتش کشیده و او را کشته است.

این زن 53 ساله شب حادثه به بهانه تمیز کردن فرش، اسباب و اثاثیه را از  اتاق خواب همسرش خارج کرده و یک گالن حاوی بنزین در آنجا قرار داده است. شوهر این زن در آن شب به خاطر مصرف مشروبات الکلی مست بوده و در اتاق خوابیده بود. زن از این موقیعت استفاده کرده و با ریختن بنزین در کف اتاق، آنجا را به آتش کشیده است. او برای صحنه‌سازی در هنگام آتش‌سوزی ادعا می کرده که شوهرش خودش را به آتش کشیده است.

این جنایت زمانی کشف شده که دختر این زوج با همکلاسی‌هایش در این باره صحبت کرده و گفته که مادرش پدرش را به آتش کشیده است. این دختر بچه در هنگام وقوع آتش‌سوزی قصد داشته با درخواست کمک اقدامی برای نجات پدرش انجام دهد، اما مادرش مانع او شده است. این سخن به سرعت در منطقه منتشر شد، به گونه‌ای که این دختر دیگر نتوانست به مدرسه برود.

مدیر دادستانی منطقه نیز پس از دریافت این خبر پرونده مرد سوری را به جریان انداخت و تحقیقاتی در این خصوص آغاز شد.

پلیس همسر این مرد را بازداشت کرده است. او در بازجویی ها ادعا کرده که شوهرش بارها گفته که خود و فرزندانش را به آتش خواهد کشید.

بررسی‌های انجام شده، نشان می‌دهد: مرد سوری دائماً مشروبات الکلی مصرف می‌کرده و بیکار بوده است. این مسائل باعث بروز اختلاف شدید میان او و همسرش شده بود. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

الریاض/9 دسامبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 29124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناهید IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۹
    0 0
    من درک میکنم واقعا زندگی با چنین مردی خیلی سخته.خدا از گناهش بگذرد .
  • ماندانا DK ۲۳:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
    0 0
    وقتی مردی بد باشه و قانون هم حمایتش کنه ممکنه این سرنوشتش بشه!