کیهان در ستون خوانندگان خود نوشت:

·         هر چند که مردم ما با بصيرت خود 9 دي‌ها و 22 بهمن‌ها و 23 تيرها را خلق مي‌کنند ولي لازم است خواص جامعه و مسئولين به وظيفه اصلي و ذاتي خود که ارتقاي فرهنگ ديني و مبارزه با ناهنجاري‌هاي اجتماعي است جامه عمل بپوشند و الا اگر امام زمان(عج) هم تشريف بياورند همين افراد ناهنجار و خواص بي‌بصيرت شهادت آقا را رقم خواهند زد.
·         از آنجا که برخي از کانديداهاي رياست جمهوري ممکن است از ظرفيت لازم براي مناظره تلويزيوني برخوردار نباشند و مناظره را به مسائل شخصي و بي راهه و خلاف واقع سوق دهند و اذهان عمومي را مشوش کنند و باعث به مخاطره افتادن امنيت ملي شوند، مناسب است مسئولين امنيتي انتظامي جلوي مناظره‌هاي بي‌خاصيت و تبليغات خياباني و کارناوال‌ها را بگيرند تا اسباب ناراحتي مردم فراهم نشود.
·         شخصي که در مقام رياست جمهوري اسلامي ايران قرار مي‌گيرد مسئوليت دين و دنياي بيش از 75 ميليون ايراني را به عهده گرفته است. بنابراين عقل حکم مي‌کند هيچ کس به صرف هوي و هوس و لذت‌طلبي اين مسئوليت بي‌نهايت خطير را به عنوان لقمه شيرين انتخاب نکند.
·         آقاي احمدي‌نژاد رياست محترم جمهوري اگر چه تفکر ضدآمريکايي و ضداسرائيلي داشت ولي بعضي از رفتارهاي مديريتي ايشان دشمن را به طمع انداخت و از سوي ديگر مردم را دچار مشکل ساخت.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =