فارس نوشت:

اولین زن داوطلب شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. «راضیه امیدوار» لحظاتی پیش به عنوان اولین زن در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
وی که 46 سال سن داشت خدمت به مردم و تلاش برای بهبود اوضاع کشور را از جمله اهداف خود برای کاندیداتوری اعلام کرد.
امیدوار پس از انجام مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا خود را رجل سیاسی مذهبی می‌دانید، ‌گفت که به سؤالات سیاسی پاسخ نمی‌دهم.
این فرد همچنین در پاسخ به این سؤال که چگونه بیان می‌کنید به سؤالات سیاسی پاسخ نمی‌دهد اما برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمده‌اید، گفت: حرفی در این باره ندارم.
امیدوار همچنین اعلام کرد که برنامه‌هایی برای مهار گرانی‌ها دارد.

رئیس امداد و نجات هم آمد/هاشمی را در کابینه‌ام نمی گذارم/ جریان انحرافی وجود ندارد و مشایی در دولت تلاش‌های خوبی کرده است
مهر نوشت:

در دومین روز از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخلاف روز گذشته شاهد حضور تعداد کمی از داوطلبان و در عین حال غیرمشهور در ستاد انتخابات کشور بودیم. اولین فردی که وارد وزارت کشور شد محمود مظفر رئیس سازمان امداد و نجات بود.

وی با بیان اینکه من در انتخاب رقیب ندارم و تا آخر ایستاده ام، مهمترین دغدغه و اهدافش را برای حضور در انتخابات رشد و تعالی مردم جایگاه مردم ایران در صحنه بین المللی عنوان کرد.

محمود مظفر بعد از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شعارم صلح و دوستی برای همه و برای همیشه است، افزود: بنده 3 اصل صداقت، دیانت و کرامت را محور برنامه‌هایم قرار داده‌ام؛ استفاده از مجریان صالح، مؤمن و جوان از اولویت‌های کاری بنده است تا انشاءالله بتوانیم به سوی پیشرفت حرکت کنیم.
مظفر در پاسخ به سؤالی در مورد گردهمایی 100 هزارنفری در استادیوم آزادی گفت: میزبان آن برنامه سازمان گردشگری بود و ما همه مهمان آنها بودیم. وی در مورد مشایی هم اظهار داشت: مشایی فردی است که در دولت تلاش می‌کند و تلاش‌های خوبی را هم انجام می‌دهد؛ جریان انحرافی در جامعه به اعتقاد من وجود ندارد و ساخته ذهن افراد است.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد استفاده از هاشمی رفسنجانی در کابینه‌اش، گفت: بنده از نیروهای جوان در کابینه استفاده می‌کنم لذا هاشمی را در کابینه نمی‌گذارم.
وی در پاسخ به سؤالی درباره گشت ارشاد گفت: من هیچ اعتقادی به برخوردهای زننده و تند به مردم ندارم و باید امر به معروف و نهی از منکر به زبان نرم باشد.

امان‌الله محمدی فردی دیگری است که برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور حاضر شد.
وی گفت: برای کاندیدا شدن استخاره‌ای کردم که جواب داد. علاوه بر آن خوابی دیدم که به من توصیه شد کاندیدا شوم و حتما رای می‌آورم.

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    رئیس امداد و نجات کشور،رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کابینه راه نمی دهد اشکال ازین آقا نیست اشکال ازون خبرنگاریه که این سوال احمقانه رو میپرسه
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    105 9
    نه تو رو خدا بگذارید.!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 8
    با سلام باچاپ مطالب (مصاحبه فرد اخر)بی ارزش، معنا و جایگاه استخاره و خواب را از بین می برید خواهشمندم مطالب با تعمق بیشتری چاپ گردد با تشکر
  • جعفر IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    2 7
    اگر تصميم گيري بر اساس استخاره كردن عقلاني نيست كه بنده برهمين نظر هستم پس براي ساير تصميم‌گيري‌هاي زندگي نيز جايز نيست.اما اگر جايز است و مقبول، پس براي نامزد شدن در رياست جمهوري هم قابل قبول است و جاي تمسخر ندارد