ایسنا نوشت:

با حکم استاندار تهران صفرعلی براتلو رییس ستاد انتخابات استان تهران شد.
در این حکم آمده است: به موجب این حکم و با حفظ سمت جنابعالی را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان جهت برگزاری یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولین میان دوره‌ای نهمین دروه مجلس شورای اسلامی منصوب می‌نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری‌ همه جانبه معاونین، مشاورین، مدیران و مسوولین استانداری، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و هماهنگی و تعامل سایر دستگاه‌های اجرایی، امنیتی،‌ انتظامی استان و نهادهای انقلاب اسلامی در اجرای این امر خطیر و سونوشت‌ساز با رعایت امانت و صیانت از آوای مردم شریف استان موفق و موید باشید.
در انتخابات ریاست جمهوری رای‌گیری الکترونیکی نداریم
امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات وزارت کشور نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نرم‌افزاری برای انجام کلیه فرآیندهای انتخاباتی به صورت رایانه‌ای طراحی شده است، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری 23 فرآیند و در انتخابات شوراهای شهر و روستا 26 فرآیند وجود دارد که این فرآیندها به 3 دسته کلان تقسیم می‌شود.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات وزارت کشور در مورد تعداد شعبه‌هایی که فرآیند رای‌گیری الکترونیکی در آنها صورت می‌گیرد، گفت: تنها در حدود 1000 شعبه فرآیند رای‌گیری الکترونیکی در انتخابات شورای شهر وجود خواهد داشت و در شهرستان‌ها نیز رای‌گیری الکترونیکی را نخواهیم داشت.
به گفته وی مردم در این شعبه ها برای رأی دهی به شوراها پای دستگاه می روند، اما برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با کاغذ رای می دهند.
29219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =