مهر نوشت:

نماینده مردم در مجلس ششم با بیان جزئیات جلسه سیدمحمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی از ورود وی به صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خبرداد.
علی شکوری راد ظهر چهارشنبه در حاشیه میزگرد سیاسی با عنوان " آینده مطلوب، ایران پس از انتخابات " که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان برگزار شد، افزود: ورود " سید محمد خاتمی " به صحنه انتخابات منتفی است اما به احتمال قوی هاشمی رفسنجانی وارد صحنه خواهد شد.
وی اظهارداشت: در دیدار اخیر سید محمد خاتمی با هاشمی رفسنجانی، ایشان اعلام کرده است " می آییم ".
نماینده مردم در مجلس ششم با بیان اینکه حجت الاسلام "حسن روحانی" نامزد اطلاح طلبان نیست، یادآور شد: با ورود هاشمی رفسنجانی اصلاح طلبان پشت سر ایشان قرار می گیرند اما در مورد روحانی این گونه نخواهد بود.
/29212
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    به نظرم اگه آقای رفسنجانی بیایند با تجربیاتشان حتی برای یک دوره کمک بزرگی به کشور مشود.انشاءالله بیایند ومردم هم رای بدهند مطمءناوضعیت اقتصادی خوب میشود.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    7 0
    جناب آقای رفسنجانی باسلام چون احساس کردم نامه اولم شنیده شد .نامه دوم خود را به صورت یک آرزو هرچند دست نیافتنی خدمت شما تقدیم می کنم. تصور کنید اگر شما وآقای خاتمی با گرفتن قول رفع حصر خانگی و نصب چند وزیر در دولت آینده بر سر آقای قالی باف با جناح حاکم اعتلاف کنید انتخابات پر شور ولی آرامی برگزار خواهد شد و اگر آقای رحیم مشائی تائید صلاحیت هم بشود با اعتلاف دو جناح آرای نا چیزی خواهد آورد. در این صورت از فردای انتخابات می توان به جای هرگونه در گیری، به اصلاح خرابی های کشور پرداخت . این کار اگر به نفع منیت های بعضی افراد نباشد .به نفع استمرار جمهوریت و یک پارچگی کشور خواهد بود. ش ب
  • بدون نام IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    7 1
    روز شنبه منتظر هاشمی باشید او میاید همه منتظریم ورود او در انتخابات موتر است