سرمربی تیم سورینت (راه آهن) می گوید با وجود اینکه چند پیشنهاد داشته،اما این تیم را برای رسیدن به آروزهای فوتبالی اش انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی دایی پس از امضای قراردادش با سورینت در نشست خبری گفت:« خدا را شکر می کنم که امسال نتیجه ای بهتر از سالهای گذشته را به دست آوردیم.باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم.هماهنگی که بین مدیریت و کادر فنی وجود داشت باعث شد تا این نتایج رقم بخورد.»
او با بیان اینکه امسال تیم را برای قهرمانی می بندد، ادامه داد:« با توجه به اهداف باشگاه و صحبتی که قبل از فصل با مسئولان داشتم، دیدم که هدف‌شان این است تا تیم قوی برای فصل آینده تشکیل دهند و به مقام قهرمانی لیگ برسند. باشگاه هدف دارد و برنامه‌ریزی می‌کند. به همین دلیل به توافق رسیدیم تا امسال هم در خدمت مجموعه سورینت باشم و سال بعد قدم بزرگی در لیگ برداریم. در حال حاضر به توافق رسیدیم و از شنبه کارهای اصلی‌مان را انجام می‌دهیم و تیم قدرتمندی را خواهیم بست.من نقاط ضعف را در دو سالی که پشت سر گذاشتیم شناختم و سعی می‌کنم با بهترین‌ها آن‌ها را پوشش دهم.»
از دایی درباره استعفای گل محمدی سوال کردیم که او این واکنش را نشان داد:« در این مورد حرفی نزنم بهتر است.چون نه من یحیی را به پرسپولیس آوردم و نه تصمیم گیرنده بودم.»در این لحظه خبرنگاری از دایی پرسید که آیا سرمربیگری پرسپولیس را به شما پیشنهاد داده بودند یا نه که دایی گفت:« من درباره پرسپولیس حرفی نمی زنم.البته از چند باشگاه پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم تا امسال هم در سورینت باشم.اینجا خانه من است و دوست دارم در این باشگاه به آرزوهای فوتبالی ام برسم.»
او در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با خداحافظی مهدوی‌کیا در بازی با سپاهان موافق بود گفت:« این موضوع در جامعه و ورزش ما اپیدمی شده و شما نمی‌توانید درستش کنید. شأن مهدی خیلی بالاتر از این است که در بازی رسمی خداحافظی کند. او باید در یک بازی بزرگ ملی خداحافظی می‌کرد و فدراسیون باید این کار را انجام می‌داد.ما انتظاری نداشتیم اما برای کسانی که دوست دارند خداحافظی کنند حتما باید در بازی ملی باشد نه باشگاه. حالا مهدی دوست داشته در بازی باشگاهی این کار را انجام دهند و نظرش قابل احترام است اما خودم چنین کاری را دوست ندارم. دیدید که خداحافظی‌ام هم بعد از قهرمانی تیم در لیگ بود. از این کارم هم ناراحت نیستم و خوشحالم که به آن شکل در سایپا خداحافظی کردم ولی مهدی چندین سال در تیم ملی زحمت کشیده. با این کارها خودمان را تبرئه می‌کنیم و دوست نداریم شخصیت بازیکنان ملی‌مان را حفظ کنیم.»وی همچنین درباره خداحافظی علی کریمی تنها به یک جمله قناعت کرد و گفت:« امیدوارم کریمی هم موفق باشد.»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =