فردا صبح و با حضور عادل فردوسی پور و دکتر حمیدرضا صدر از دو کتاب فرهنگ جامع فوتبال و پسری روی سکوها رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مراسم رونمایی از کتاب جامع فوتبال به ترجمه عادل فردوسی پور و کتاب پسری روی سکوها نوشته حمید صدر صبح فردا برگزار می شود.
در این مراسم که به میزبانی خبرآنلاین برگزار خواهد شد فردوسی پور و دکتر صدر نشستی را درباره بررسی چالش های پیش روی فوتبال برگزار خواهند کرد.این مراسم ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

شما کرابران محترم می توانید سئوالات تان در این باره را از طریق کامنت برای این دو چهره فوتبالی بنویسید.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 39
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • abbas IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    79 11
    به نظر شما ( اقای صدر و فردوسی پور) اگر فوتبال در زندگی بشر نبود، چه چیزی میتوانست جایگزینش شود؟
    • آنتی فردوسی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      23 34
      فردوسی پور دلاله،دشمن استقلاله
  • بدون نام IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    88 7
    از آقای صدر بپرسید از کارگران بندر لیورپول چه خبر
  • بدون نام IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    به به سلام ما رو به اقا عادل برسونید و بهش بگید خیلی دوسش داریم کارش بیسته
  • بدون نام IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    ما هواداران و امیرخان قلعه نویی را ببخش و حلال کن عادل جون.
  • رامین سپهرآرا IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    72 16
    ازتون میخواستم که لطفا از آقای فردوسی پور بپرسید که به چند زبان رسمیه کشور های دیگه بلدن صحبت کنند و از آقای صدر هم بپرسید که واقعیت داره در ورزشگاه تیم منچستر یونایتد صندلی اختصاصی دارن.......با تشکر از زحمات شما
  • سعيد GB ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    40 11
    با سلام لطفاً درباره ي تباني ليگ يك و همچنين اينكه چه زمان ما فوتبال نوين داريم و معيار هاش چي هستش سوال زياد بود اما ترجيح دادم نپرسم دوست دار شما
  • بدون نام SE ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    نامرده هر کی ازش نپرسه چرا 90 رو با طرفداری تابلو از پرسپولیس و دشمنی علنی با استقلال خراب کرد. دیگه گزارش خنده دارش تو بازی سپاهان و پرسپولیس همه چیز رو نشون داد مثل روز.
    • شایان IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      50 80
      عزیز من چرا با این نظراتت طرفدارای استقلال رو زیر سوال میبری. عادل کی توو بازی فینال طرفداری کرد؟! توی تمام این سال ها حرف حق رو بارها و بارها زده چه زمانی که بر علیه استقلال بود و چه پرسپولیس. بخدا اینکه کورکورانه از امیر قلعه نویی حمایت کنیم طرفداری از تیممون نیست. عادل همیشه عادل بوده و انقدر کارنامه اش روشن هست واسه مردم که این هجمه های هدایت شده خرابش نکنن (علی) جان!!!
    • نوید IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      29 16
      اره دیدیم وقتی 24ساعت بازی با داماش به تاخیر افتاد چه بلایی سر استقلال اورد اما پرسپولیس تو جام حذفی خیلی راحت و ریلکس به صورت جداگونه بازی می کرد و بازی با ملوانش 20روز تعویق انداخته شد وجدان اقای فردوسی پور چرت می زد دیدیم مسئله تمرین استقلال رو چه گنده کرد ولی فحش زشت علی دایی رو به داور مسابقه رو ازش گذشت اگه قلعه نوعی بود می گذشت ما افتخار علی تیممون باشیم ولی اجنبی پرست و طرفدار دلال دورگه ها نباشیم خبر انلاین اگه مافیا نیستی تاییدش کن
    • بدون نام SE ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      34 11
      شما مثل اینکه 90 نمیبینی؟! تو بازی فینال ندیدی ؟ دیگه کار به جایی رسیده بود که سرش رو تکون میداد میگفت "دیگه اینجوری شد!" :))) به قرمز بودنش ابداً ایرادی نیست. ولی لاف بیطرفی نباید بزنه. رفتارش با رویانیان و فتل رو مقایسه کن. رویانیان با صدای بلند بهش گفت "تو بیخود کردی" این آقا همچنان مجیزگویی میکرد و میگفت ما این ممدآقا رو دوست داریم! بعد شبی نیست که به فتل متلک نندازه. میشه بگی از قهرمانی استقلال چی نشون داد؟! گیر به ترکی، مصاحبه با امیرآبادی، گیر به نکو و رحمتی وسط بزن بکوب قهرمانی که قهرین با هم! خیلی موذیانه صحنه های داوری استقلال رو هیچ وقت نشون نمیده. نمونه آخر پاس به عقب به گلر فولاد که با دست گرفت. دو ساله برنامه اش رو خراب کرده. و میبینی که من تنها نیستم. جو غالب بین آبیها همینه.
  • الیگودرزی IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    از آقای فروسی پور بپرسید برنامه یکساله اخیرتون رو چرا همش به پرسپولیس اختصاص دادید؟مخصوصا نظرسنجی هاشو!!! مگه دیگه تیمی جز این نداریم؟ علت افت آمار نظرسنجیها همینه!
  • شایان IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    32 5
    کجا برگزار میشه؟ کسی میتونه شرکت کنه؟؟
  • cr7 IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    37 75
    ازت خواهش می کنم به عادل بگو هوادارای استقلال با تو مشکلی ندارن فقط یه تعداد کمی شون تحت تاثیر جو قرار گرفتن و علیه تو شعار میدن!من استقلالی ام و همه جوره پشتت هستم عادل جون :)جون هر کی دوس داری بهش بگو!
    • آبی آسمانی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      63 16
      عادل یه پرسپولیسیه چوبلست که با شکست تیمش بشدت عقده ای و سرخورده میشه دقیقا مثل بازی با سپاهان و عکسهای بعد از بازی که میخواست گریه کنه :)) درباره قیافش بعد از بازی با سپاهان بپرسین لطفا.
    • آبی آسمانی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      50 12
      عادل یه پرسپولیسیه چوبلست که با شکست تیمش بشدت عقده ای و سرخورده میشه دقیقا مثل بازی با سپاهان و عکسهای بعد از بازی که میخواست گریه کنه :)) درباره قیافش بعد از بازی با سپاهان بپرسین لطفا.
  • ایرانی IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    44 5
    از آقایون مخصوصا آقای صدر بپرسید تحصیلاتشون چیه و کجا درس خوندن؟سوال خودمونی بپرسید.در ضمن بگید که من واقعا عاشقشون هستم.امیدوارم همیشه سلامت باشن...
  • علیرضا IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    52 2
    بد ترین و بهترین خاطره عادل تو برنامه نود جی بوده؟؟؟ آقای صدر به نظر شما آیا یک مربی فوتبال باید حتما فوتبالیست بوده باشه؟؟؟ نظر هردو عزیز درباره صعود تیم ملی به جام جهانی چیه؟؟!!! با تشکر
  • کاوه IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    44 2
    با سلام لطفا از طرف من از آقای دکتر صدر به خاطر تحلیل‌های زیبا شون از فوتبال تشکر کنید یادمون نرفته که اکثر تحلیل‌گران و کارشناسان قبل از این تنها همون نکته های روزنامه‌های صبح رو برامون تکرار می‌کردن(نمونه‌اش باز ی آلمان و انگلیس نیمه‌نهایی یورو 96 که کارشناس محترم تیتر ابرار ورزشی رو به عنوان نظر و تحلیل‌اش برای میلیون‌ها نفر بیان کرد!) ترکیب مسایل فلسفی - اجتماعی - اقتصادی و فرهنگی با حواشی فوتبال واقعا از نکات مثبت تحلیل‌های ایشون هست‌اش بعد هم سه تا سوال دارم به نظر آقایان فردوسی‌پور و صدر آیا رفتن هانکس از بایرن و اومدن گواردیولا به این تیم منطقی و صحیح هست یا خیر؟ دوم این‌که کتاب روزی روزگاری فوتبال آقای صدر تجدید چاپ می‌شه؟ آیا قصد انتشار نشریه‌ای شبیه به تماشاگران رو ندارن؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    27 55
    تازه عادل بی عدالت راه کاسبی پیدا کرده خدا عاقبت فوتبال این مملکت را بخیر کنه.
    • امیر IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      44 32
      اگه تازه راه کاسبی رو پیدا کرده باشه اما بعضی ها از قبلا راه کاسبی رو پیدا کرده بودند.عادل دوست داریم
    • محمدصفری IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      19 13
      عادل فردوسی پور واقعا مرد شریفی هست.اصلا هم بد نیست آدم بتونه از 100تا راه درست پول حلال دربیاره.این نشان از لیاقت بالای ایشون هست که هم استاد دانشگاه شریف باشه،هم مترجم کتاب و هم مجری و هم...درود بر عادل جان
  • حمید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    15 3
    نظر جفتشون رو از خداحافظی بزرگ مرد فوتبال ، سرآلکس فرگوسن میخوام بدونم
  • حبیب IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    15 1
    از آقای صدر بپرسید چرا در کتابهاش حرفی از باب پیزلی مربی فقید لیورپول گفته نشده؟ مربی ای که در 9 سال 20 جام به ارمغان آورد 6 قهرمانی در لیگ (2 نایب قهرمانی) 3 قهرمانی در لیگ کاپ 6 قهرمانی در چریتی شیلد 3 قهرمانی در اروپا (تنها مربی تاریخ که 3 بار فاتح این جام شده) 1 جام یوفا 1 سوپر جام اروپا
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    9 5
    آقای فردوسی پور سلام با این که از مسائل پشت پرده و رانتها و حیف و میل اموال عمومی و فسادهای دو تیم پایتخت خبر دارید پس چرا باز هم جانبدارانه از آنها حمایت ویژه می کنید.
  • بهنام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    10 6
    به عادل فردوسي پور سلام و پيغام من را برسانيد. عادل جان دوستيت به فوتبال ايران شده دوستی خاله خرسه! يك جاهايی داري به فوتبال ايران ضربه می زني. اين موارد دارد كم كم زياد مي شود بطوريكه نمي شود به حساب تصادفي بودن آن گذاشت. آدمهاي مثل تو بايد بيشتر مواظب خودشان باشند.
  • majid IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    6 1
    سلام کتاب جامع فوتبال رو سال 91 نشر بهشت ارائه کرد رونمایی مال قبل از پخش کتابه نه هشت ماه بعد
  • آرمان IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    23 0
    از آقاي صدر بپرسيد ، روز 7 آوريل سال 1958 چه بازي انجام شده ؟ به جان خودم در كمتر از 5 ثانيه جوابتون رو ميده :)
  • محسن IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    98 20
    به عادل بگین دورانش تموم شده و همه شناختنش که تمام توانش رو برای ضربه زدن به استقلال به کار میبره و تمام وجودش رو میذاره تا پرسپولیس رو از حاشیه در بیاره پیشنهاد میکنم بره رییس روابط عمومی پرسپولیس بشه تا بخواد از یک رسانه ملی از تیم محبوب خودش دفاع کنه در واقع عادل با ضربه زدن به استقلال و کوچک کردن بازیکنا و مربیای استقلالی به تیم ملی هم ضربه میزنه امیدوارم عادل از این فوتبال محو بشه و آه دل ما استقلالی ها اونو بگیره
    • بدون نام IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      8 5
      گل گفتى ! ممنون
  • آبی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    98 19
    متاسفم که عادل تو دام روزنامه تماشا و خبرآنلاین گرفتار شد و برنامه اش رو از هویت بی طرفی خارج کرد... حیف.. تنفر عادل از قلعه نوعی کتمان ناپذیره اما امسال دیگه افتاد تو به سری کارهای چیپ و دوزاری برای خراب کردن قلعه نوعی... قلعه نوعی هر چه قدر هم شخصیت چرکی داشته باشه مربی خیلی خوبیه ولی عادل و دوستاش نمی خوان این حقیقت رو قبول کنن
    • آبی آسمانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
      7 16
      با نظرت راجع به ناعادل و تماشا موافقم ولی نظرت راجع به خبرآنلاین رو قبول ندارم...حداقل تو این 3 یا 4 ماهی که من پیگیر این سایت بودم حاشیه سازی واسه اس اس ندیدم...فقط امیدوارم اخبار لیگ قهرمانان آسیا رو بیشتر تو سایت بذارن.
  • حمید رضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    21 11
    دکتر صدر و عادل فردوسی پور از بهترینها هستند .. به نظر من عامل ورود دکتر صدر به تلویزیون عادل بود به خاطر این اتفاق از عادل فردوسی پور دوست داشتنی ممنونیم..
  • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    21 20
    اگر برنامه 90 فردوسي پور نبود دللال ها چه عشقي ميكردند.
  • پیام US ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    27 13
    امیدوارم عادل بعد از باخت تیم محبوبش در جام حذفی حالش بهتر شده باشه ! بنده خدا از آنطرف هم شنیده بود که استقلال با ژنرال دوباره قهرمان شده ، دنیا روی سرش خراب شده بود :)
  • آبی استقلالی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    19 23
    به استاد عادل بگید : خیلی دوست داریم خداییش خیلی مردی
  • بدون نام TR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    10 4
    از آقای فردوسی پور بپرسید : از اینکه با تبلیغات و بزرگنمایی مستقیم و غیر مستقیم فوتبال لیگ ایران تا این حد مهمتر و بزرگتر از واقعیت و سطحش جلوه دادند و باعث افزایش دستمزد فوتبالیستها از جیب بیت المال شدند راضی هستند؟ آیا به اندازه کافی طرفدار برای خودشان و فوتبال ایران که آرامش و فرهنگ و اقتصاد و ... جامعه را تخریب کرده است جمع کرده اند؟ از آقای صدر بپرسید: علاوه بر سوال بالا آیا واقعا در نظرات خود انصاف را رعایت میکنید؟ آیا تیم مورد علاقه شما بارسلونا با یوفای پلاتینی تبانی نکرده اند؟
  • پارسا IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    22 6
    در اينكه عادل فردوسي پور بهترين مجري و برنامه نود بهترين برنامه ورزشي هست هيچ شكي نيست، ولي فردوسي پور با جانب داري از تيم پرسپوليس و حاشيه سازي براي استقلال كه ديگه علني شده روز به روز به حاشيه هاي خودش اضافه مي‌كنه و بيننده هاي خودش رو از دست ميده.اگر اين كار ادامه پيدا كنه برنامه نود جذابيت خودش رو از دست ميده. آيا دليل اين همه حاشيه سازي براي استقلال قلعه نوعيه يا كلا با باشگاه استقلال مشكل دارن؟؟؟؟!!!!
  • علی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
    1 1
    فردوسی پور یعنی پسر دوست داشتنی و جذاب وپرشور-باهوش-مهندس-استاد دانشگاه شریف-مسلط به زبان انگلیسی-مجری استثنایی -عاشق فوتبال وطبیعتا متمایل به یک رنگ ولی بدون تعصب وبا عدالت-چون خودش است ونقش بازی نمیکند ومانند کودکان صریح اکلام ودل صاف است فردوسی پور شده است -نابغه ای که بیش از یک دهه تحسین همگان را برانگیخته است.سپاسگزار