ناصر محمدخانی می گوید ای کاش خداحافظی مهدوی کیا و کریمی با قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی همراه می شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ناصر محمدخانی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس، شکست این تیم مقابل سپاهان را یک اتفاق تلخ قلمداد می کند. او هم مثل خیلی ها از این که جشن خداحافظی مهدوی کیا خراب شد ناراحت است و معتقد است که بازیکنان پرسپولیس تمرکز نداشتند 2 بار برتری خود مقابل سپاهان را حفظ کنند. او در مورد باخت پرسپولیس، وضعیت یحیی گل محمدی در این تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
 *در مورد فصل تلخی که پرسپولیس پشت سر گذاشت چه صحبتی دارید؟
واقعا تلخ بود، خیلی تلخ بود. از همه بدتر این که آخر سر خداحافظی مهدوی کیا خراب شد. بازیکنان پرسپولیس می توانستند در فینال برتری خود را حفظ کنند. خصوصا بعد از این که نتیجه 2 بر یک شد و آنها باید طوری بازی می کردند که کار به پنالتی نکشد. به نظر من دروازه بان و خط دفاع پرسپولیس روز پراشتباهی داشتند و متاسفانه نیلسون هم دو گل از زاویه بسته خورد.
 *شما هم بعد از فینال ناراحت بودید؟
به هر حال ما پرسپولیس را دوست داریم. آنها می توانستند نماینده شایسته ای باشند و به آسیا بروند تا خداحافظی مهدوی کیا هم تبدیل به خاطره شیرینی شود. پرسپولیس نتوانست برتری اش را حفظ کند ولی بازیکنان این تیم باید به خاطر هواداران و مهدوی کیا این برتری را حفظ می کردند.
 *در مورد خداحافظی ناراحت کننده مهدوی کیا چه صحبتی دارید؟
نمی دانم چرا او در زمین تنها بود در حالی که بازیکنان پرسپولیس باید مهدی را روی دوش می گرفتند تا خداحافظی باشکوهی را برای او رقم بزنند. در این مواقع نقش سرپرست هم بسیار مهم است و من نمی دانم سرپرست پرسپولیس چکار می کرد.
*و خداحافظی علی کریمی؟
چقدر خوب بود که پرسپولیس برنده می شد و کریمی و مهدوی کیا دست در دست هم از فوتبال خداحافظی می کردند. نمی دانم کریمی زود تصمیم به خداحافظی گرفت یا دیر ولی او هنوز هم می تواند فوتبال بازی کند.
*ولی قبول دارید که او شادابی دوران جوانی را ندارد؟
به هر حال هر بازیکنی که پا به سن می گذارد، فوتبال بازی کردن برایش سخت تر می شود و توانایی هایش محدود می شود. کریمی نمی خواست محبوبیتش را از دست بدهد و به همین دلیل خداحافظی کرد.
*به نظر شما چه فردی برای مربیگری پرسپولیس بهترین گزینه است؟
من نمی توانم در این مورد نظر بدهم چون از تیم دور هستم. به هر حال پرسپولیس هیات مدیره و کمیته فنی دارد و آنها می توانند تصمیم بگیرند.امیدوارم بهترین مربی انتخاب شود.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =