مهر نوشت:

 یک شخصیت نزدیک به محمدرضا عارف تاکید کرد: محمدرضا عارف در اجرای تصمیم راهبردی خود که پیش از این اعلام کرده اند به نفع آیت الله هاشمی رفسنجانی از کاندیداتوری انصراف خواهد داد.
حسن رسولی با تاکید بر اینکه عارف طبق نظر قبلی خود با هاشمی با خاتمی رقابت نخواهد کرد، اظهار کرد: اینکه روش اجرای این سیاست راهبردی به چه صورت اتخاذ شده است هنوز مشخص نیست.
رسولی افزود: به دلیل اینکه حضور هاشمی رفسنجانی دقایقی پیش انجلم شده هنوز مشخص نیست که نحوه اجرای این سیاست چگونه است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    19 83
    دکتر موضع گیری بسیار خوبی کرد ولی اومدن هاشمی بازگشت به عقبه. همانطور که دکتر عارف هم قبلا گفتن نیاید دیگه هاشمی و خاتمی بیان توی انتخابات. به نظرم تو اصلاح طلبا همین دکتر عارف خیلی گزینه ی خوبی بود که اونم پرید.
    • بدون نام DE ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      8 44
      این یک واقعیته و متاسفانه دکتر عارف به نفع یک فرد ۸۰ ساله کنار میره. البته این تصمیم از اون جهت درسته که هاشمی قطعا تا اخر خواهد بود و باعث شکستن آرا خواهد شد و همان خواهد شد که سال ۸۴ اتفاق افتاد.
    • مریم IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
      4 57
      خدارو هزار مرتبه شکر- الان دیگه با وجود ی پیرسیاست (که قطعا رای بالایی میاره) رئیس جمهور شدن جناب مشائی حتمی شد. چون آیت الله رفسنجانی رایش بالاست اما این رای بالا از شکست رای قالی باف و ... بدست میاد و این به نفعه آقای مشائیست چون حامیان دولت رایشون محفوظه/خدایا ازت ممنونم