۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

ایسنا نوشت:

عزت‌الله انتظامی علت حضورش همراه اسفندیار رحیم‌مشایی هنگام ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور را پیگیری وضعیت بنیاد فرهنگی‌اش عنوان کرد.

آقای بازیگر سینمای ایران گفت: «مدت‌ها پیگیر وضعیت راه‌اندازی «بنیاد فرهنگی عزت‌الله انتظامی» بودم که با وجود دستور رئیس‌جمهور باید تأییدیه به امضای چهار وزیر می‌رسید که متأسفانه اجرایی نشده است و وزارت ارشاد هم اقدامی نمی‌کند.»



او ادامه داد: «برای پیگیری موضوع امروز (شنبه، 21 اردیبهشت‌ماه) قراری با اسفندیار رحیم‌مشایی داشتم که بعد به اتفاق هم به وزارت کشور رفتیم.»

اواخر بهمن‌ماه سال پیش، درپی درخواست انتظامی‌، دفتر ریاست جمهوری با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور از آن‌ها خواست برای صدور مجوز «بنیاد فرهنگی عزت‌الله انتظامی» اقدام فوری انجام شود.
 

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    چهره اش چقدر غریبانه است در میان این جماعت سیاست . استاد من بزرگ من امیدوارم قصد استفاده از اعتبارت که در میان ایرانیان داری نبوده باشند. استاد دوستت داریم
  • بدون نام US ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    80 8
    استاد را در رودربايستي قرار دادند و با وزارت كشور بردند. با استاد در ساعت 2 قرار گذاشتند،‌اما رهايش نكردند.
  • شاهرخ پهلوان IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    74 6
    با عرض سلام خدمت استاد انتظامی و آرزوی سلامتی برای ایشان ای کاش که در این روز به این محل تشریف نمیبردید .....چون از هر حرکتی سوء استفاده میشود توسط بعضیها . خودتان منظور منو متوجه میشید .
  • بدون نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    65 8
    از چهره خسته و غمناک استاد میشه فهمید قلبش به این حضور رضایت نداده و توی عمل انجام شده قرار گرفتن. هرچند ایشون چیزی نگفتن ولی هنر بازیگری ایشون تونسته بدون کلام حس و منظورشون رو به ما دوست داران ایشون منتقل کنه. زنده و پاینده باشی استاد
  • سارا EU ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    3 7
    خوب اينام آدمند وكار دارند ،وشماها خيلي از هركه بت نسازيد،لازم هم نبود اون نامه را بنويسد،واقعيت همينه وخوب بود ايشان ميگفت ،كاردارم وخواستم كارم درسترشودكاملا صادقانه واينطوري بهتره