ایلنا نوشت:

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه شب گذشته خود در مورد کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی و نحوه حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری در راستای حمایت از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بحث ها و پیشنهاداتی مطرح شد که در نهایت موجب انتشار اطلاعیه ای شد.
متن اطلاعیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شرح ذیل است:
مدیریت موفق حضرت آلله هاشمی رفسنجانی در شرایط بحرانی، همراهی همیشگی انقلاب، امام، رهبری و مردم شریف ایران و اعتماد وثوق علما و صاحب نظران به ایشان عامل اصلی دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همسو با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی برای سکانداری کشتی مدیریت نابسامان کنونی جامعه بود.
پذیرش این مسئولیت خطیر در شرایطی که بحران‌های موجود موجبات تهدید منافع ملی و موجودیت کشور را فراهم آورد، فرصتی مغتنم برای جمهوری اسلامی ایران است.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن تشکر از کاندیداتوری آیت الله هاشمی در یازدهمین دوره انتخابات جمهوری اسلامی ایران این حرکت مبارک را نقطه عطفی در آغاز اصلاحات سازنده در ایران می داند که می تواند موجب بازیابی اعتماد عمومی، ایجاد همدلی و اتحاد بین همه دلسوزان، صاحب نظران و متخصصان و کاهش فقر و شکاف عمیق اقتصادی موجود بین دهک‌های جامعه گردد.
این شورا از همه اصلاح طلبان کشور دعوت می‌نماید در پاسخ به پذیرش مسئولیت ایشان با تلاش و حضور موثر خود در عرصه انتخابات موجبات مشارکت و حضور گسترده موثر مردم شریف ایران را فراهم آورند.
27219
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    149 4
    آنچه مهم است در متن اطلاعیه منافع ملی بود که فراتر از جبهه اصلاحات میباشد و همانطوریکه آقای هاشمی در طول سالهای خدمت در کشور همیشه فراجناحی بوده اند و خواهند بود او هم اصول گراست وهم اصلاح طلب ولی وام دار هیچ گروهی نیستند و صلابت شخصیت ایشان هم برهمین اساس ملاک است . اگربنا بود جناحی فکر میکردند دولت سازندگی را با اشخصاص از تفکرات متفاوت انتخاب نمیکردند . او بحق از ارکان نظام بوده و خواهند بود و برهمین اساس پا به میدان گذاشتند امیدوارم ملت مجددا فریب 8 سال قبل را تکرارنکنندو برای برون رفت از وضعیت نابسامان فعلی کشور با یاری خداوند منان یک بار دیگر به فرزند برومند امام راحل در بحرانی ترین شرایط یارو یاور همه بوده اند با درایت دست این مرد بزرگ را در انتخابات بگرمی فشرده .
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    1 3
    چندسوال: 1-آیا فکر نمی کنید که جریان آقای هاشمی و خاتمی که در دهه هفتاد در مقابل همدیگر بودند یک عوام فریبی بود ؟ 2-آیا فکر نمی کنید برای حفظ قدرت این دو گروه با برنامه ریزی به ظاهر همدیگر را ناسزا می گفتند تا اگر مردم از این جناح خسته شدند رو به جناح ظاهرا مخالف بیاورند ؟ و در حقیقت قدرت را به هم پاس بدهند . مثل دو حزب در امریکا . شما اگر به شاکله اصلی دولت اصلاحات و سازندگی نگاه کنید خصوصا نو ع نگاه آن دو متوجه می شویم که نه تنها اختلاف و تفاوتی نیست بلکه کاملا همسو هستند . مگر مردم برای خلاصی از دوران هاشمی به خاتمی روی نیاورده اند چی شده که اکنون دست به گردن هم دارند3-فکر نمی کنید که جریان انحرافی و فتنه دو لبه یک قیچی هستند برای فشار به نظام؟
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 0
    از خصوصیات بارز آقای هاشمی توان استفاده از افراد خبره و کارآمد نظیر مرحوم نوربخش و .. در دو کابینه ایشان بود. رییس دولت با داشتن کابینه قوی می تواند مدیریت صحیح داشته باشد. متأسفانه آنچه که در دو دوره شاهد آن بودیم استفاده از افرادی است که یکشبه ره صدساله رفتند. کجای دنیا سراغ دارید فردی یکشبه از حضور در دانشگاه فنی و نهایتاً مدیریت انرژی اتمی به وزارت خارجه و ریاست دستگاه دیپلماسی رسیده باشد.؟؟؟
  • طاها IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    2 1
    زنده باد هاشمی هاشمی پیروزی نگران نباش تمام مردم اردبیل با تو هستن