مهدی مهدوی کیا عصر سه شنبه به مالزی می رسد تا رسما سفیر فوتبال پایه در فوتبال آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مهدی مهدوی کیا ستاره ایرانی فوتبال آسیا به دعوت تشکیلات فوتبال قاره به مالزی می رود تا رسما مسئولیت تبلیغ فوتبال پایه را در سراسر قاره بر عهده بگیرد.مهدی که در طول سفرش به امارات با خبری دردناک مواجه شد و درگذشت برادر همسرش باری دیگر خاندان مهدوی کیا را عزادار کرده بود ، به دلیل از دست دادن مراسم خاکسپاری ، به خواست خانواده مرحومه از دست رفته سفرش را ادامه می دهد و خودش را پنجشنبه به تهران می رساند. کاپیتان کیای فوتبال ایران که چندی قبل و در دل بی مهری محض مسئولان ورزش کشور از دونیای بازی کنار کشید ، به دعوت تشکیلات اداره کننده فوتبال آسیا ، ساعاتی دیگر از فرودگاه دبی سوار بر هواپیمای امارات می شود تا به مالزی برود. او که یکی از حاضرین در اردوی تیم ملی نوجوانان علی دوستی مهر است ، به مالزی می رود تا همراه با بای لی لی بانوی چینی در سالی که از سوی کنفدراسیون آسیایی ، سال فوتبال پایه لقب گرفته است ، ماموریت دارند تا برنامه های توسعه ای فوتبال پایه را در کشورهای گوناگون آسیا بر عهده بگیرند.
شاهین رحمانی رئیس کمیته مسابقات فوتبال آسیا درباره سفر مهدی مهدوی کیا به مالزی به خبرآنلاین می گوید:« در آخرین تماسی که با ایشان داشتم ، حضورش در مالزی قطعی شده . با توجه به اتفاق ناگواری که برای آقا مهدی افتاده بود ، بحث لغو سفرشان مطرح بود اما سرانجام قرار شد ایشان خیلی کوتاه در این مراسم حاضر باشند. او فردا وارد مالزی می شود. او روز چهارشنبه در افتتاحیه کنگره آموزشی مدیران فوتبال آسیا حاضر می شود . روز پنجشنبه هم به امارات بر می گردد.»
مهدی به دلیل سال های پر افتخارش در فوتبال آسیا یکی از بازیکنان محبوب کنفدراسیون محسوب می شود که برای دومین بار در یک سال گذشته از سوی این نهاد بین المللی دعوت شده است.
نماینده فدراسیون ایران در این اجلاس میرشاد ماجدی است که تیمش همزمان در امارات بازی دارد اما رئیس دو شغله کمیته جوانان ایران تصمیم گرفته تا تیمش را تنها بگذارد و برای این اجلاس 3 روزه به کوالالامپور برود.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =