نسیم نوشت:

کامران باقری لنکرانی در جمع طلاب اصفهان گفت: علامه‌ مصباح به من گفتند با آمدن جلیلی اتفاق جدیدی نیفتاده است و شما به تبلیغ گفتمان خود ادامه ‌دهید.
وی همچنین گفت: حل مشکلات دهه نود با راهکارهای دهه هفتاد امکان‌پذیر نیست و باید برنامه‌هایی با نوآوری مبتنی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشیم.
لنکرانی افزود: با توجه به شرایط موجود، معرفی‌کردن کاندیدا توسط جبهه پایداری کار خوبی بود. زیرا هنوز امکان رقابت میان اصولگرایان وجود دارد. اگر هاشمی در دور اول احتمال رأی داشته باشد، در دوم مطمئنا رأی نمی‌آورد.

همچنین ایسنا نوشت:

قاسم روانبخش نماینده جبهه پایداری در دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان «دوری و اجتناب از بلندپروازی در شعار کاندیداها» را یک اصل ضروری بیان و اظهار کرد: کاندیداها باید به شعارهای واقع‌گرایانه بپردازند و از شعارهای آرمان‌گرایانه خودداری کنند.
وی از رونمایی برنامه دولت یازدهم در جبهه پایداری خبر داد و گفت: زمانی که برنامه دولت یازدهم در خدمت آیت‌الله مصباح یزدی قرار گرفت وی بر روی برخی از برنامه‌های خط قرمز کشیدند و گفتند این برنامه‌های بلند پروازانه است.
نماینده جبهه پایداری یکی از اشکالات برنامه‌های تدوین شده دولت احتمالی لنکرانی را «از بین بردن ربا در جامعه به طور کامل» دانست و گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در این خصوص فرمودند که باید در این برنامه این‌گونه عنوان می‌شد که در کاهش ربا تلاش خواهیم کرد.

/29212


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    156 6
    این حــــرفا چیه؟
    • حامی IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
      12 3
      جالبه جناب لنکرانی تا دیروز میگفتن هاشمی قطعا به هیچ وجه رای نمیاره امروز میگن اگه دور اول رای بیاره ، دور دوم نمیاره فردا چی میخوایین بگین آقای دکتر!!!!
    • نهضت سرخ IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      3 0
      این حرفها تخریبه! از تیتر زدن معلومه دیگه. اتفاقا آیت الله مصباح تاکید داشتند که بلند پروازانه نباشه برنامه پایداری. اما شما تیتر رو بخونی منفی برداشت می کنی.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    آیت الله مصباح پروژه ساخت احمدی نژاد دیگری دارند؟
    • بدون نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
      واقعا یادشون رفته که گفتند احمدی نزاد مورد تایید امام زمان است؟؟؟؟حالا یک تاییدیه دیگه می خوان بیارن؟
  • اسکندر IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    229 8
    لابد قسمت اقتصادی و معیشتی برنامه از نظر علامه بلندپروازانه بوده دیگه...
  • بدون نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    ايت ا..مصباح كه اينگونه حمايت ميكنند ايا پاسخگوى خالى شدن سفره مردم ويا روانى و افسردگى جوانان تحصيلكرده ناشى ازبيكارى در هشت سال قبل هستند
  • حميدرضا US ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    جبهه پايداري الكي داره فيلم بازي ميكنه ته دلشون هيچ دغدغه اي براي اقتصاد ندارن اجاره خون صد برابر هم بشه خيالشون نيست زودباور نباشيد
  • حسن IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    13 9
    آقای مصباح اشتباه نکرد، چه کسی می دونه که دیگران چگونه می خواستند عمل کنند. اگه آقای مصباح از آقای احمدی نژاد به دلیل مواضع درستش اون زمان حمایت کرد موقع انحرافش هم اولین نفر بود که جلوش وایساد و انحراف رو گوشزد کرد. بعد هم اگه این دو سال آخر احمدی نژاد رو کنار بذارید و کمی انصاف به خرج بدید می بینید که احمدی نژاد هم خداییش خیلی زحمت کشید و خوب اداره کرد. حتی دشمناش هم این مسائل رو نفی نمی کنند ولی این اواخر به لجبازی افتاد اون هم خیلی ها توش مقصر بودن. بابا این آدم به مشایی اعتماد داشت حالا مشایی هر عوضی که بود مخالفینش می تونستن دندون رو جگر بذارن و هر توهینی رو به اسم انتقاد به زبون نیارن. کسایی که خودشون به ولایت اعتقادی نداشتن مدافع سینه چاک ولایت شدن و متاسفانه این آدم هم کم آورد.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    12 8
    جبهه پایداری ، باید باید باید بایت معرفی و حمایت از احمدی نژاد از ملت عذرخواهی نماید، در غیر این صورت هرگز هرگز هرگز اقبالی در هیچ انتخابات قانونی نخواهد داشت، ضمنا آقای لنکرانی به جای شمارش آرای آقای هاشمی به فکر برنامه های خودش باشه، انگار ایشون مسئول ناامیدی ستادی آقای هاشمی شده، شایدشعارش هم اینه که هاشمی رای نمی آورد، پس به من رای بدید
  • بدون نام IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    11 7
    آقاي لنكراني چطور با راهكارهاي دهه 50ميشه انقلاب رو هدايت كرد!اما دهه 70ديگه به تاريخ پيوسته؟!
  • بدون نام IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    11 3
    خودت چی داری بگی آقای لنکرانی..... این که همش شد آیت ا... گفت.خوب یباره خودش میومد کاندیدا می شد تا بفهمه تفکرات ایشون چقد رای داره.....
  • مصطفی IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    10 5
    متاسفانه ما دوست و دشمنمون رو هنوز خوب نشناختیم... کاشکی اینقدر که به فکر شکممونیم ذره ای هم به فکر دینمون بودیم بعضیا میگن شکم گشنه دین حالیش نیست خوب با این حساب اگه اینا شعب ابی طالب بودن که فاتحه اسلام خونده شده بود اینجور شکما هر چی بریزی توش پر نمیشه هیچ بیشترم جا باز میکنه... در نهایت بهتره تا بلای مردم سوریه سرمون نیومده چشمامونو باز کنیم و دوستان واقعیمونو بشناسیم وهواشونو داشته باشیم و بدونیم با موقعیت کشورمون در منطقه و تعدد دشمنان چشم دوخته به این سرزمین تنها عاملی که باعث شده ما و خونوادمون در امنیت به سر ببریم/ اسلام /جمهوری اسلامی و کسانی که خالصانه و بی منت جونشون رو برای جمهوری اسلامی فدا میکنن هست... خداوند علامه مصباح را برایمان حفظ کند...
  • اکبر IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    4 7
    اللللللللکییییی میگه
  • امير ميانجي IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    12 7
    آقاي لنكراني شما سخنگوي آقاي مصباحيد ؟ بهتر نبود خود آقاي مصباح كانديدا مي شدند ؟ در اين صورت مطالبشان بي واسطه مطرح مي شد !!!!!!! شما از خود نظري نداريد ؟
  • فریاد IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    9 12
    واقعا جبهه پایداری باید برای حداقل 100 سال سر بلند نکنه .عجب ..............
    • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      4 6
      چرا؟؟؟ چون از هاشمی حمایت نکرد؟؟؟ جبهه پایداری از احمدی نژاد حمایت کرد اما خودش در نقد وی پیش قدم بود. اصلاح طلبان محترم چند بار خودشون رو نقد کردند؟؟؟ بعد از اون همه خیانت هنوز هم با پرروییی ... عجب!!!!
  • سیدجلال IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
    7 7
    اقا ی لنکرانی به نفع جلیلی برو کنار احتمال رای او خیلی بیشتر ازشماست
  • بدون نام IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    8 1
    اين درسته که ایت الله مصباح یزدی در حمایت از اقای لنکرانی قسم یاد کردند که ایشان از همه اصلح تر در انتخابات هستند ؟
  • بدون نام IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    9 2
    سایت رجا نیوز با قدرت کامل از لنکرانی حمایت میکنه و با جسارت تمام هاشمی رو تخریب میکنه
  • بدون نام IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    7 6
    اقای لنکرانی سابقه اجرایی اش یه مدیر بیمارستان بودن و یه وزارت عزل شده هست چطور میخواد سکان ریاست جمهوری رو دست بگیره من موندم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!