مسئولان تیم منچستر سیتی هم همزمان با یونایتد ها روی نیمکت تیم شان تغییر ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مالکان اماراتی تیم منچستر سیتی که هزینه های گزافی را برای تیمداری در فوتبال جزیره می پردازند ، بعد از ناکامی تیم شان برابر  ویگان و کوتاه ماندن دست شان از جام تصمیم گرفتند تا روی نیمکت تیمشان تغییراتی را ایجاد کنند.آنها دو روز قبل برابر تیم بی ستاره ویگان شکست خوردند تا این فصل دیگر سهمی از جام های فوتبال انگلستان نداشته باشند و همین ناکامی برای مدیران تیم کافی بود تا با دستور شیوخ عرب به دنبال گزینه ای جدید برای تیم شان باشند و مانچینی که سال قبل قهرمان لیگ برترشان کرده بود را با بلیتی بی برگشت به ایتالیا بفرستند!

باشگاه منچستر سیتی در بیانیه خود آورده است:«متاسفانه باید خبر اخراج مانچینی از هدایت تیم را اعلام کنیم. این تصمیم بسیار سختی برای ما بود. این تصمیم به علت نتایج ضعیف اخیر تیم بود. باید عملکرد خوب مانچینی و دستاوردهای او را ارج نهیم.»
 

 با رفتن مانچینی حالا تب یافتن جایگزین او داغ است. فعلا همه از احتمال بالای حضور پیگرینی مربی فصل قبل مالاگا در این تیم می گویند تا بعدا مشخص شود چه کسی این فصل در غیاب سر الکس بزرگ ، در منچستر یونایتد سکاندار تیم رقیب همشهری می شود تا با دیوید مویس پنجه در پنجه بیاندازد.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 292833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =