علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال از رابطه خوب با عربستان خبر می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او اخیرا نیز در سفری که به مالزی داشت تا در انتخابات afc شرکت کند، دیداری هم با احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برگزار کرد. این دیدار بیشتر به خاطر اتفاقاتی بود که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا رخ داد. نتیجه این جلسه  بسیار مثبت بود. کفاشیان درباره رابطه خوبی که با عید برقرار کرده می گوید: « این جلسه را دوست خوبم شاهین رحمانی که مسئول کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است ، هماهنگ کرد. او به ما گفت دیداری با این رئیس جدید عربستان داشته باشیم و فکر می کنم یک زمانی روسای فدراسیون های عربستان بیشتر پرنس و شیخ بودند. اصلا نمی شد سمت آنها رفت. یعنی فوتبالی نبودند. به خاطر همین نمی شد زیاد با آنها ارتباط برقرار کرد ولی حالا وضعیت عوض شده است. آقای احمد عید که الان رئیس فدراسیون فوتبال عربستان شده اند، یک آدم کاملا فوتبالی هستند.» او شروع می کند به رزومه دادن از این فرد: «ایشان خودش فوتبالیست بوده است. در تیم های مختلف بازی کرده است و یک آدم فوتبالی است. به همین خاطر ما به محض اینکه ایشان را دیدیم توانستیم سریعا ارتباط برقرار کنیم. او واقعا فوتبال را درک می کند و می فهمد. الان ارتباط خوبی بین دو کشور برقرار شده است.»

 او درباره مذاکرات با عربستانی ها برای بازی دوستانه نیز توضیح می دهد: «خب مذاکره کردیم برای اینکه در آینده بین تیم های مختلف ملی بازی برگزار کنیم. در رده های پایه.» او معتقد است ارتباط نزدیک ایران و عربستان به نفع هر دو طرف است: «دقیقا، عربستان و ایران دو قدرت فوتبال غرب آسیا هستند. عربستان الان قدرت خود را تا حدودی از دست داده است و آنها مشغول سرمایه گذاری هستند. بی شک تبادل اطلاعات و ارتباط دو فدراسیون می تواند کمک حال ما و آنها باشد. امیدوارم بتوانیم این رابطه را نزدیکتر کنیم.»
رئیس فدراسیون فوتبال همچنین جملاتی هم درباره انتخابات ریاست AFC می گوید. وقتی از او می پرسیم نکند شما به شیخ سلمان رای داده اید. او هم با خنده می گوید: «شما که نمی توانید بفهمید ما به کی رای داده ایم ولی هر رایی ای که دادیم خوب بوده. هر کسی هم انتخاب می شد، به نفع ما بود.»
و اما بخش پایانی گفت و گو با رئیس یک سوژه جالب دارد؛ رئیس با خنده از خبرورزشی اینطور انتقاد می کند: «بابا شما که دوست دارید من بروم و هی می نویسید برو.» او ادامه می دهد: «البته در سفر اخیر که رفته بودم مالزی متوجه شدم دوباره رئیس فدراسیون فوتبال آنها عوض شده. هر بار که می رویم یک رئیس جدید می بینیم. فکر کنم آنجا هم خبرورزشی دارد و هی برای رئیس فدراسیونش می نویسند برو، به خاطر همین رئیس ها هی می روند!(خنده جمعی)»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =