فارس نوشت:

عضو ائتلاف پیشرفت انگیزه اصلاح‌طلبان برای حمایت از هاشمی را قابل تامل خواند و گفت: یا اصلاح طلبان عوض شده‌اند یا آقای هاشمی عوض شده است؛ دشمنان دیروز دوستان امروز شده‌اند.
غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در نشستی با دانشجویان دانشگاه تبریز با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، تاکید کرد: مردم می‌توانند با شرکت پرشور خود در انتخابات به خلق حماسه سیاسی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم به عنوان حافظان اصلی نظام در انتخابات پیش رو ضروری است.

حدادعادل تصریح کرد: یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی این است که امروز مردم با اراده خود دولتمردان را انتخاب می‌کنند و خود تصمیم گیرنده سرنوشت کشورشان هستند، این استقلال، کلید حل همه مشکلات است و ما باید برای حفظ آن تلاش کنیم و به سایر کشورها اجازه دخالت در سرنوشت کشور خود را ندهیم.

انگیزه اصلاح‌طلبان از هاشمی تامل برانگیز است

وی در زمینه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات یازدهم نیز گفت: در این خصوص باید اعتراف کنم که اصلا احتمال اینکه ایشان در انتخابات ریاست جمهوری این دوره شرکت کنند را نمی‌دادم.

حدادعادل گفت: آقای هاشمی با توجه به شرایط فیزیکی آن هم در سن 80 سالگی در شرایطی هستند که بعید می‌دانستم ثبت‌نام کنند.

عضو ائتلاف پیشرفت انگیزه اصلاح‌طلبان برای حمایت از هاشمی را قابل تامل خواند و تصریح کرد: اینکه آقایان اطلاح‌طلب که در دوران خاتمی و مجلس ششم همواره مواضع تندی علیه آقای هاشمی می‌گرفتند امروز چگونه از وی حمایت می‌کنند برای من مهم بوده و جای سئوال دارد.

خاتمی با استفاده از انتقادات به هاشمی رئیس‌جمهور شد/ حالا چطور حمایت می‌کند

وی افزود: وجود گزارش‌ها و نوشته‌های اصلاح طلبان در روزنامه‌های دوران اصلاحات علیه آقای هاشمی و خانواده ایشان منتشر می‌شد نمونه بارز این حرکت اصلاح‌‌طلبان در انتقاد از وی است.

حدادعادل با بیان اینکه انتقادها به آقای هاشمی در جایی پیش رفت که آقای خاتمی از همین امر استفاده کرد و برای خود رای جمع کرد و شد رئیس‌جمهور.

یا اصلاح‌طلبان عوض شدند یا هاشمی

وی گفت: همین حرکت‌ها امروز برای همه سئوال ایجاد کرده است اینکه تا دیروز مخالف کسی باشی اما امروز یار و یاورش شوی تامل برانگیز است یا اصلاح ‌طلبان عوض شدند یا آقای هاشمی چرا که دشمنان دیروز دوستان امروز شده‌اند.

وی تصریح کرد: احتمالی که می‌شود در این خصوص داد این است شاید اصلاح طلبان با توسل به سابقه و شهرت آقای هاشمی می‌خواهند پیروز میدان شده و بگویند اصلاحات دوباره پیروز شد.

حدادعادل در ادامه با اشاره به وضعیت اصولگرایان معرفی کاندیدای واحد را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر وحدت اصولگرایان تاکید دارم و در صورت معرفی کاندیدای واحد دیگر افراد این جبهه باید به صورت یک تیم وارد میدان شده و وی را حمایت کنند چرا که این امر اهمیت دو چندان در شرایط کنونی دارد.

عضو ائتلاف پیشرفت در ادامه مردم و کاندیداها را دعوت به رعایت قانون و پایبندی به آن کرد و گفت: اگر اصلاح‌طلبان اشتباهات خود را قبول کرده و به نظام و قانون پایبند باشند می‌توانند در انتخابات ما حضور داشته باشند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 26
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گشايش IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    96 1
    انتخابات شما!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
      0 1
      يكي نيست به حداد بگه كه شما توي اين سن تاحالا فقط حرف زديد ولي مطمئناً هاشمي اگه 10 سال بيشتر هم سن داشت باز عمل كردن رو خوب بلد بود. هرچند كه معتقدم هاشمي اگه 180 سال هم داشت باز كانديد ميشد چون در راس بودن و نقش ناجي داشتن رو شخصاً دوست دارن.
  • بدون نام EU ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    139 0
    شماهم تاهمین دیروز ازاحمدی نژادحمایت می کردید ولی امروزازاو تبری می جویید"خواستم یادآوری کرده باشم"
  • محمد از اهواز IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    92 0
    انتخابات ما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    100 0
    آقای حداد: «اینکه تا دیروز مخالف کسی باشی اما امروز یار و یاورش شوی تامل برانگیز است»(16 سال زمان) آیا ایشون این رو نگفتن که :«اینکه تا دیروز یار و یاورکسی باشی، اما امروز مخالف سینه‌چاک وی باشی» چه حکمی دارد؟(کمتر از ۲-۳ سال)
  • بدون نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    120 1
    حداد عادل دو سه روزه که خیلی درباره هاشمی حرف میزنه. ایشون که مدعی اخلاق گرایی هستند بهتره به جای نفی دیگران به اثبات خویش بپردازند.
  • علیار US ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    106 3
    جناب آقای حداد به همان دلیلی که شما قبلا دوست آقای رفسنجانی بودید و الان دشمن شدید پس اصلاح طلبانی هم که قبلا دشمن بودن میتونن امروز دوست باشن . زنده باد هاشمی امید ملت ایران . من که فقط به عشق ایشان دای میدم
  • احمد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    82 1
    یعنی واقعا شما نمی دونی خاتمی هیچوقت از هاشمی بد نگفته اما از بعضی رفتارها انتقاد داشته و الان هم همین روش رو داره؟؟ تند رو ها چه در اصلاحات چه اصولگرا سم مهلک هستند و همه باید با عقل و درایت حرکت کنیم. شما دیگه چرا؟؟؟
  • رضا IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    6 87
    تلاش کنید . بیشتر مردم طرفدار اصلاح طلبها شدند . احمدی نزاد کاری کرده هر چی ما از اصول گراها طرفداری می کنیم ما را مسخره می کنند . لطفا با هم باشید وگرنه شکست سنگینی برای ما اصول گراها در راه است . اگر اصلاح طلب ها بیایند همه چیز گران میشه قدرت خرید ما هم کم میشه
    • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      15 0
      شما چقدر پولدارید که الان از نظرتون هیچ چی گرون نشده خوش به حالتون :(
  • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    61 1
    از اتمام دوران ریاست جمهوری اقای هاشمی تا به امروز هر کدام از گروههای سیاسی داخل نظام که در قدرت نبوده اند به آقای هاشمی نزدیک شده اند.این فقط یک دلیل دازد و ان شخصیت معتدل جناب هاشمی است. ایشان با مدیریتی مثال زدنی تلاش کرده اند تا اجازه ندهند که افراد درون نظام دلسرد شده و از نظام فاصله بگیرند. جناب آقای حداد چرا نمیگویند که دوستان دیروز آقای هاشمی به چه دلیل دشنام گویان امروز ایشان شده اند؟ فقط یک دلیل دارد و این که دشنام گویان امروز درون قدرت هستند و یادشان رفته زمانی که درون قدرت نبودند دوستان اقای هاشمی بوده اند.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    69 2
    ائتلاف حضرتعالی با جناب قالیباف هم آنقدر عجیب هست که جای تحقیق و تامل در انگیزه ها داشته باشد. البته به نظر میرسد ائتلاف های عجیب تری نیز در اردوگاه اصولگران در پیش رو خواهد بود
  • بدون نام CA ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    207 4
    انتخابات ما!!!!
  • mt IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    194 3
    انتخابات شما؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
  • veresk IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    187 5
    جناب دکتر مثل اینکه حمایتتان از احمدی تژاد رو یادتون رفته،والان در تخریب احمدینژاد با هم مسابقه گذاشتید. ومردم معنی اصولگرایی روفهمیدند. در ضمن اصلاحطلبان این شجاعت رو داشتند وباره گفتند که اشتباه کردن (درتخریب هاشمی ) چی فکر میکنید شماها؟ نمی تونم حرف بزنم چون جنتب خبر نمی چاپه
  • m IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    188 6
    آقای حداد از الان شکست رو قبول کرده.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    199 6
    بسه دیگه آقای حداد، بسه
  • احمد IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    176 2
    اصولا جناب حداد عادل از اول انقلاب تاکنون همیشه و همه جا آقای هاشمی جلو نظرش بوده است . در تالیف گرانقدر و ارزشمندش یعنی تعلیمات اجتماعی سال سوم ابتدایی شخصیت اصلی کتاب اقای هاشمی است .
  • بدون نام CH ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    55 2
    جالبه آقای عادل شما هم تا دیروز از آقای احمدی نژاد دفاع میکردید، اما امروز برای تخریبش کمر بستید، به نظر من هم یا شما عوض شدید یا آقای احمدی نژاد. که در هر صورت جای تأمل دارد!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    33 2
    آقاي حداد عادل اگربه فرض حرف شما درست باشدمابين بد و بدتربايد بد راانتخاب بكنيم
  • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    40 2
    بنا به فرمايش حضرت امام (ره) : "ملاك حال افراد است" جناب آقاي دكتر! جنابعالي بيشتر از اينكه تعجب كرده باشيد ظاهرا از حمايت اصلاح طلبان از اقاي هاشمي ناراحتيد ! نكنه انتظار داشتيد از شما حمايت و طرفداري بشه؟
  • بدون نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    17 0
    شما نگران نباشین
  • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    17 0
    شما باکدامین رای با دیگران ائتلاف کردی
  • بدون نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    34 1
    اصولگرایان مرد باشند شما را کاندید کنند تا ببینیم شما چقدر مقبولیت دارید!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    18 0
    یا اصلاح‌طلبان عوض شدند یا هاشمی هیچکدام. این شما هستید که نمیخواهید با تغییرات موجود عوض شوید
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    2 0
    با توجه به تعداد مثبت و منفي هايي كه خوانندگان به نظرات ميدن چه نتيجه گيري ميشه كرد؟ من تنها نتيجه گيري كه ميكنم اينه كه: نه تنها خود آقاي حداد بلكه همه اصولگرايان 1 درصد هم محبوبيت ندارن خبر آنلاين خواهش ميكنم نظرم رو تاييد كن تا يه چيزايي ثابت بشه