فارس نوشت:

هادی عقیلی اظهار داشت: وقتی گزارشی را در مورد وضعیت تیم ملی و بازیکنان خواندم تصمیم گرفتم که از کروش عذرخواهی کنم. من می‌خواهم واقعیت را هم بگویم اینکه با ما تماس گرفته شد و گفتند که از مردم عذرخواهی کنید که این کار را هم کردم. اما بعد دوباره گفته شد که باید این عذرخواهی کتبی باشد که من لزومی به عذرخواهی کتبی نمی‌بینم زیرا اکنون در یک رسانه معتبر که فایل صوتی‌ام در اختیار دارد، از کروش عذرخواهی می‌کنم و اگر بخواهند حاضرم در گفت‌وگو با تلویزیون هم همین حرف‌ها را تکرار و از سرمربی تیم ملی عذرخواهی کنم.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران افزود: لزومی به عذرخواهی کتبی نیست، در هیچ جای دنیا چنین کاری نمی‌شود اگر هم از کروش عذرخواهی می‌کنم به خاطر مطالبی است که امروز در مورد تیم ملی نوشته شده و من برای آنکه فرهنگ ایرانی‌ام را نشان دهم در قبال اشتباهی که کردم از کروش عذرخواهی می‌کنم. او از من بزرگتر است و از او در این دو سال چیزهای زیادی یاد گرفتم. صد بار دیگر هم بخواهند از سرمربی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنم اما عذرخواهی کتبی را قبول ندارم.
وی در مورد اینکه قبول دارد که بین فدراسیون فوتبال و تیم ملی و بازیکنان فاصله افتاده است، گفت: برای من که این اتفاق افتاده است در جایی خواندم که گفته‌اند ما حاضر به عذرخواهی نیستیم اما من خطاب به کروش می‌گویم به خاطر ترک اردو و عدم خویشتن‌داری و کار عجولانه‌ای که انجام دادم از سرمربی تیم ملی عذرخواهی می‌کنم تا فرهنگ ایرانی‌ام را به رخ بکشم. این عذرخواهی به خاطر بازگشت به تیم ملی نیست، بلکه به خاطر اشتباهی که کرده‌ام، این کار را می‌کنم.
عقیلی در مورد اینکه علی کریمی هم با عذرخواهی از کروش گفت حاضر است روی سکوها هم به تیم ملی کمک کند، اظهار داشت: هر جا که کادر فنی صلاح بداند و از ما استفاده کند، خدمت می‌کنیم. من دوست دارم به تیم ملی برگردم می‌دانم بازی برای تیم ملی چه مزه‌ای دارد. بارها این پیراهن را پوشیده‌ام و هیچکس به اندازه من از اینکه از تیم ملی دور هستم ناراحت نیست. همه چیز هفته گذشته داشت خوب پیش می‌رفت اما انگار برخی می‌خواهند ما را مقابل مردم قرار دهند. که گفتند آنها حاضر به عذرخواهی نیستند در حالی که ما عذرخواهی کردیم. ولی عذرخواهی کتبی هیچ جا مرسوم نیست.
وی در مورد اینکه رای کمیته استیناف در مورد خودش چه شد، گفت: نمی‌دانم فقط شنیده بودم که قرار است اواخر هفته این رای صادر شود.
 
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    42 21
    ها برا فصل بعد تیم توپ گیر نیاوردی.جمع کنید بساط پول پرستی تون رو.شما حالا برا تیم ملی دلت سوخته یا دلارهای تیم بعدیت که از بازی ملی ساپورت میشه. کروش اصلا نباید قبول کنه
  • UFF uezbekistan AE ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    25 31
    هادی بیا تیم ملی دلمون برای اون سر زنی هات تنگ شده
  • مهرداد از مراغه IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    38 17
    زنده باشی هادی جان.امیدوارم کیروش به خاطر مردم و تیم ملی این اشتباهات جوانها رو ببخشه و با درخشش این 3 بازیکن باغیرت(کریمی-عقیلی ورحمتی)مسقیم به جام جهانی صعود کنیم. انشالله......................................
  • بدون نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
    22 27
    عذر خواهی کتبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی مسخره است