سرمربی استقلال اهواز مدعی است این قدر که پرسپولیسی های اهواز به تیم او دشنام گفتند ، آبی ها به عابدزاده بی احترامی نکردند.

مجید باقری نیا از روزی که هدایت استقلال اهواز را بر عهده گرفته ، این تیم را متحول کرده است. او با ورودش به این تیم توانسته از تیمی که با خداداد در قعر جدول قرار داشت را به تیمی مدعی تبدیل کند. او درباره بازی با پرسپولیس می گوید:« بازی سختی بود. پرسپولیس واقعا با نیم فصل اول فرق دارد.من بازی آنها را که برابر مس و سپاهان دیدم به بچه هایم گفتم مسابقه سختی در پیش داریم و باید خیلی دقت کنیم. همین طور هم رفتار کردیم. اول راه های حمله شان را بستیم و بعد روی ضد حمله ها موقعیت ساختیم. البته گل مان کمی دیر زده شد ولی به خواسته مان رسیدیم.»

 البته پرسپولیسی ها معتقدند برد در این بازی حق آنها بوده چون تمام بازی را در اختیار داشتند و بیشتر هم حمله می کردند ، سرمربی استقلال اهواز در این باره می گوید:« بدون شک آنها راست می گویند. تمام بازی توپ دست شان بود و حمله می کردند اما حتی یک موقعیت 100 درصد گلزنی نداشتند چون آنها اسیر برنامه های ما شده بودند. ولی این ما بودیم که روی ضد حمله ها 4 یا 5 موقعیت عالی گلزنی ساختیم.و بازی را همان طور که لیاقتش را داشتیم در دقیقه 91 بردیم.اما حق این است که بگویم این سخت و دشوار ترین برد فصل مان بود.»

تیم باقری نیا طوری فوتبال بازی می کند که تیم های هکتور کوپر آرژانتینی بازی می کردند. او خودش در این باره می گوید:« من همیشه بازی های والنسیای کوپر را دوست داشتم. ایده شخصی ام این است تیمی که گل نخورد حتما بازی را می برد برای همین می گویم اول دفاع و بعد حمله. بعد هم این همه سال تجربه دارم که بدانم با بازیکنانی که دارم چطور بازی کنم. ما سرعتی ترین تیم لیگ هستیم ، امثال میلاد میداودی ، شریفات ، خنیفر و... بازیکنانی سرعتی هستند که توان استفاده از ضد حمله ها را به ما می دهند و ما هم از این برتری استفاده می کنیم.»

او درباره میداودی که این بار هم گل پیروزی تیمش را زد می گوید:« میلاد کامل ترین مهاجم لیگ ماست. او تمام فاکتورهایی را که یک مهاجم باید داشته باشد ، دارد. هم هدزن است ، هم تکنیکی ، هم سرعتی و هم شم گلزنی دارد. فاکتورهایی که هر یک از مهاجمان فعلی تیم ملی یکی از آنها را دارند. من معتقدم قطبی با استفاده نکردن از میلاد به خودش و تیم ملی کم لطفی می کند.»

اما استقلال اهواز این فصل تا کجا می تواند صعود کند؟ در پاسخ به این سوال باقری نیا می گوید:« من که آمدم می خواستیم در لیگ بمانیم اما حالا هدفمان حضور در جمع 6 تیم بالای جدول است.»

پایان بازی استقلال اهواز و پرسپولیس حوادث تلخی هم داشت. او در این باره نظری متفاوت از پرسپولیسی ها دارد و می گوید:« از اول بازی طرفداران آنها ما را به دوپینگ و هزار اتهام دیگر متهم کردند و آنها جنگ را راه انداختند. آقای عابدزاده هم بعد از گل تیم ما با تماشاگران برخوردی داشت که جو را خراب کرد و مشکلات پیش آمد اما اینقدر هم حاد نبود این مسئله.»

او درباره ضرب وشتم عابدزاده هم می گوید:« من آخر از همه ورزشگاه را ترک کردم و از همان مسیری خارج شدم که اتوبوس پرسپولیسی ها قرار داشت اما این قدر پلیس بود که هیچ مشکلی نمی شد ایجاد شود. اصلا کسی با عابدزاده درگیر نشد. من این اتهام را به شدت تکذیب می کنم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 29325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =