تسنیم نوشت:

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در خصوص فیلم انتخاباتی وی گفت: قسمت‌هایی از این فیلم توسط محمدحسین لطیفی ساخته شده و قسمت‌هایی در حال تکمیل است که روند آن خوب پیش می‌رود.
 شاهین محمدصادقی رئیس ستاد انتخاباتی علی‌‌اکبر ولایتی در خصوص برخی اخبار مبنی بر حضور ائتلاف پیشرفت با دو کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری،گفت: ولایتی با قدرت در صحنه حضور دارد و در ائتلاف پیشرفت نیز این 3 نفر رو به جلو حرکت خواهند کرد تا به یک وضعیت مناسب برسند و در نهایت تصمیم خود را بگیرند.
وی با بیان اینکه از ابتدا بحث انتخاب یک نامزد انتخابات در ائتلاف پیشرفت مطرح بود، اظهار داشت: اینکه 3 عضو ائتلاف پیشرفت فکر دیگری کنند، به خودشان مربوط است. اما بنای ائتلاف از ابتدا این بود‌که اعضاء با تفاهم پیش بروند و در زمان مناسب تصمیم مقتضی را بگیرند.
رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی همچنین تاکید کرد: با حضور هاشمی رفسنجانی اتحاد اصولگرایان امری مهم به نظر می‌رسد و امیدواریم شرایط به‌گونه‌ای پیش برود‌که نهایتا اصولگرایان بر روی یک فرد اتحاد جمعی را انجام دهند.
وی در خصوص ساخت فیلم انتخاباتی علی‌‌اکبر ولایتی توسط محمدحسین لطیفی گفت: قسمت‌هایی از این فیلم ساخته شده و قسمت‌هایی در حال تکمیل است که روند آن خوب پیش می‌رود. البته در بخش‌های مختلف این فیلم غیر از محمدحسین لطیفی افراد مختلفی در حال فعالیت هستند.
رئیس ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی همچنین تاکید کرد: ولایتی در روزهای گذشته با شورای نگهبان دیدار کرد و برنامه دولت متمم را به آنها ارائه کرد.
محمدصادقی خاطرنشان کرد: براساس اخبار غیررسمی علی‌اکبر ولایتی از اولین نفراتی بوده است که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    30 35
    دولت متمم یعنی چی آقای ولایتی؟!!!
    • بدون نام GB ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
      7 1
      او اکنون عضو دولت متمم است