ایسنا نوشت:

سعید جلیلی گفت که در صورت پیروزی در انتخابات از تجربیات خود در مذاکره با کشورهای 1+5 برای دنبال کردن همان سیاست مقاومت در برابر خواسته‌های غرب استفاده خواهد کرد.
این کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی با بیان این‌که به عنوان رییس‌جمهور سیاست «پیشرفت، عدالت و مقاومت» را اعمال خواهد کرد، تاکید کرد که می‌توان بر تحریم‌های بین‌المللی علیه برنامه هسته‌یی ایران پیشدستی کرد.
وی اظهار کرد: برداشت من این است که هرچه بیشتر بر مذهب و اصول داخلی خود اتکا کنیم، می‌توانیم ظرفیت بیشتری برای دنبال کردن مسیر پیشرفت ایجاد و بیشتر مقاومت کنیم.
وی در گفت‌وگو با فایننشیال تایمز و در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا مطلوب یا مورد حمایت کسی هستید که در امور کشور حرف آخر را می‌زند، تاکید کرده است که چون احساس وظیفه کرده تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته است.
فایننشیال تایمز مدعی است: جلیلی این‌که کاندیداتوری رفسنجانی و مشایی بر روی تصمیم وی جهت شرکت در انتخابات تاثیر داشته است را تکذیب نکرده است.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    39 57
    سعید جلیلی پیروز انتخابات 24 خرداد.
  • محمدلام IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
    56 36
    آقای جلیلی نشان دادند که فردی محترم وآرام و بدون شانتاژ کاری است .او در مسئولیت دبیرامنیت کشور در خصوص انرژی هسته فقط از سیاست تعیین شده در سران نظام تبعیت و پیگیری مینموده نتیجه ای رفع اختلاف با غرب وجود نداشته البته مقصر هم نیستند بلکه سیاست تعیین شده همین بوده . ولی برای ریاست جمهوری در شرایط فعلی بحران اقتصادی وسیاسی و اجتماعی توان اداره امور را ندارند و اجماعی در اصول گرایان که اینک به اشتباه 8 سال اخیر خود پی بردند نخواهد داشت .ایشان نمیتوانند مدیران مجرب و توانمند و باتجربه ای را برای ادازه امور کشور بخدمت بگیرد .
  • م ! IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    9 8
    من به شخصه هم ایشون رو دوس دارم و هم فکر میکنم یکی از سالمترین کاندیداتورا باشن.. اما فکر نمیکنم تجربه لازم برای ریاست جمهوری رو داشته باشن و جز خورد شدن ارا نتیجه دیگه ای در بر نداره..! خیلی از افرادی که الان کاندید هستن تا چندی پیش غالب ملت اصلا شناختی روشون نداشتن و حالا یهو بخوان بیان بشن رئیس جمهور یکم دور از تصوره..! آفای احمدی نژادم نون یهو شهردار شدنش رو خورد...!!
  • موحدی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
    0 8
    جلیلی و مشایی
  • سلام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    5 6
    جلیلی بی شک یکی از اصلح ترین افراد برای ریاست جمهوری است... می شود این را با مقایسه سخنان ایشان با دیگران کاملا فهمید.. فردی ساده و بی آلایش... مصداق کامل نقاط مثبت منهای نقاط ضعف