ایسنا نوشت:

سردار "غلامعلی ابوحمزه" فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: نقشه غرب در سال‌جاری و انتخابات ریاست جمهوری یازدهم فشار، مذاکره و بی ثبات سازی از طریق هماهنگی و همدلی بین جریان‌های معاند و برانداز داخل کشور است.

وی اضافه کرد: تلاش دشمن در دو مقطع تایید صلاحیت ها و پس از انتخابات است، آنها نمی خواهد حماسه سیاسی محقق شود چراکه در صورت تحقق حماسه سیاسی، زمینه برای شکل گیری حماسه اقتصادی نیز فراهم می‌شود.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام ما در ابتدا به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند و در صورت عدم موفقیت در این زمینه، به دنبال پشتیبانی از مهره های نزدیک به خود برای ریاست جمهوری هستند که باید در این شرایط مراقبت زیادی داشته باشیم.

وی انتخاب فرد اصلح را یکی از مهمترین زمینه های مبارزه با نقشه‌های شوم دشمنان عنوان و تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که فرد صالح با اصلح متفاوت است، کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، صالح هستند نه اصلح و فرد اصلح باید با معیارها و ملاک های مقام معظم رهبری تعیین شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، حافظ منابع ملی بودن، داشتن خرد جمعی، خدمتگزاری، شجاع بودن، مقاوم بودن و داشتن نقاط قوت رییس جمهور فعلی و نداشتن نقاط ضعف وی را از معیارها و ملاک های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبری برشمرد.

وی تاکید کرد: این معیارها و ملاک‌ها باید به خوبی برای مردم تبیین شود تا مردم با مراجعه به این ملاک‌ها فرد اصلح را شناخته و در انتخابات حضور یابند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =