۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴

در تصادفی در سیستان و بلوچستان، 14 نفر کشته شدند

فارس نوشت: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن 14 و مصدومیت 2 نفر در حادثه تصادف یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: ساعت 5 دقیقه بامداد امروز بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 15 محور سراوان - خاش در استان سیستان و بلوچستان 14 نفر جان خود را از دست دادند و 2 نفر مجروح شدند که 9 نفر از کشته شدگان از اتباع کشور افغانستان بوده‌اند.

سرهنگ سلبی در خصوص علت این حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ از جانب راننده سواری پژو 405 اعلام شده است.

 

مهر نوشت: بر اثر سانحه رانندگی در محور سراوان - خاش در استان سیستان و بلوچستان تعداد 9 تبعه خارجی و همچنین پنج نفر از هموطنان ایرانی جان خود را از دست دادند.
سرپرست پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با سواری پراید در محور سراوان اتفاق افتاد.

سرهنگ فرزاد ملک محمدی افزود: دراثراین سانحه سواری پژو که حامل تعداد 11 اتباع بیگانه بود در اثر شدت برخورد دچار حریق شد و تعداد 9 تن از سرنشینان این خودرو به همراه راننده در دم جان باختند.

وی افزود: دو تن دیگر از سرنشینان این خودرو که از اتباع بیگانه هستند به دلیل سوختگی شدید به مراکز درمانی اعزام شدند که حال آنها نیز وخیم گزارش شده است.

وی گفت: متاسفانه سه سرنشین خودروی پراید به همراه راننده نیز در این حادثه در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

این مسئول در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در نخستین دقایق بامداد امروز صبح و در کیلومتر 15 جاده سراوان و به دلیل سرعت بیش از حد و انحراف به چپ خودروی سواری پژو رخ داد.

وی ادامه داد: متاسفانه قاچاق انسان و سوخت همچنین سرعت بیش از حد خودرو های قاچاقچیان به عنوان یکی از مهمترین عوامل حادثه در این محور تاکنون جان بسیاری از هموطنان را گرفته است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 293821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    101 1
    هرچقدر فکر کردم نتونستم حتی تصور کنم چطوری میشه 16 نفر سوار یه پراید و یه پژو بشند!
    • بدون نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      67 0
      تو مملکت ما کار نشد نداره!
    • بدون نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      56 0
      چقدر ماشینامون جادار بودن ما نمیدونستیم!!!
    • بدون نام GB ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      27 1
      چون نوشته قاچاق انسان باید روی صندوق عقب ماشین هم حساب کنی... اونم پژو!
    • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      7 5
      شاید پژو استیشن بوده
  • فهیمه US ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    55 1
    خدا رحمتشون کنه ولی 11 نفر تو یه پژو اگه تصادف هم نمیکردن از خفگی فوت میکردن احتمالا!! پلیس چجوری اجازه داده این همه آدم تو یه ماشین باشن آخه :|
    • بدون نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      0 0
      خویه اسمت فهیمه است.میگه قاچاقچی بودن بعد میگی پلیس چرا اجازه داده؟!!
    • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      0 0
      فکر کنم پارسال یه پژو همینطوری تصادف کرد و 17 نفر که اونا هم شمال قاچاق انسانی بود کشته شدن.رکورد فلان همون 17 تاست.
    • مجتبی EU ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      0 0
      پلیس اجازه نمی ده قاچاقی می شینن. من دیدم که چه جور رو هم دیگه و صندوق عقب جا می کننشون.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    20 3
    جل الخالق آخه مگه میشه 11 نفر را در یک پژو جا داد؟!!!هر جور تصور می کنم در خوشبینانه ترین حالت جلو سه نفر (با راننده ) و عقب 5 نفر 8 نفر بیشتر امکان ندارد!!!در هر حال خدا رحمتشون کنه ولی این معما لاینحل باقی می ماند!!!
    • بدون نام GB ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
      18 0
      نوشته قاچاق انسان و اتباع بیگانه...این یعنی توی صندوق عقب ماشین هم آدم بوده! و من دیدم به اندازه ی یه می نیبوس توی ماشین سواری آدم جا میدن..مخصوصا از اتباع بیگانه که اکثرا هم افغان هستند. متاسفانه...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    15 1
    همین چند وقت پیش دوتا از پژوهای قاچاقچی افغان تو جاده نایین به تهران ساعت 6 صبح اینه بغل منو با 160 تا سرعت زدند پلیس راه اردستان زنگ زدیم گفتن متاسفانه این مسئله عادیه و بدلیل اینکه از بیراهه تا تهران میاند کاری ازشون ساخته نیست ؟؟؟!!
  • محمد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    این که چیزی نیست.چند وقت پیش شبیه همین حادثه اتفاق افتاد و17 نفر کشته شدند.یعنی تقریبا به اندازه ظرفیت یه مینی بوس سوار کرده بوده
  • شهاب IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
    0 0
    بچه ها من اهل زاهدان هستم.جهت اطلاع دوستان اینو میگم.این آقایون محترم صنلی جلو و عقب رو بر میدارند.قسمت زاپاس رو هم بزرگتر میکنند با صافکاری و جوش و حتی تا 20 نفرو هم رو هم رو هم جا میدن توی 405.موتورای ماشینم عوض میکنند.من یه بار داشتم 190 میرفتم.چند تا از اینا با 405 حداقل با 40 تا سرعت اختلاف از من رد شدن.